۳۵۶۴۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اکانت توئیتر خود را «تیک دار» کنید

همیشه به دست آوردن اکانت معتبر یا Verified شده از توییتر، کار دشواری بوده است. در مرحله اول باید شخصیت اجتماعی شناخته‌شده‌ای می‌بودید تا اصلاً حساب شما برای گرفتن این مهر اعتبار، بررسی شود؛ اما دیگر این‌طور نیست.

وب سایت فارنت - مارال کاتبی: مدت طولانی است که علامت تیک آبی‌رنگ حسادت بسیاری از کاربران توییتری را برمی‌انگیزد. همیشه به دست آوردن اکانت معتبر یا Verified شده از توییتر، کار دشواری بوده است. در مرحله اول باید شخصیت اجتماعی شناخته‌شده‌ای می‌بودید تا اصلاً حساب شما برای گرفتن این مهر اعتبار، بررسی شود؛ اما دیگر این‌طور نیست.
اکانت توئیتر خود را «تیک دار» کنید

دیروز توییتر اعلام کرد از این به بعد گرفتن اکانت‌های تأییدشده برای عموم امکان‌پذیر است. حالا می‌توانید از توییتر درخواست تأیید کردن حساب کاربری خودتان را داشته باشید.

کاربرانی که درخواست داشتن این تیک آبی‌رنگ را دارند، می‌توانند با پر کردن فرمی در توییتر شروع کنند، البته به شماره موبایل و آدرس ایمیل درستی نیاز پیدا خواهند کرد. باید عکس پروفایل و علت اینکه چرا فکر می‌کنید حساب کاربری شما باید تأیید شود را ضمیمه این فرم کنید. به خاطر داشته باشید که توییتر می‌تواند از شما بخواهد یک کپی اسکن شده از کارت شناسایی خود را هم آپلود کنید.

این شبکه میکروبلاگینگ همچنان بر اینکه حساب کاربری چه کسی Verified می‌شود، کنترل خواهد داشت. به گفته این شبکه، یک حساب کاربری تنها درصورتی‌که در جهت منافع عمومی یا موردعلاقه عموم باشد تأیید خواهد شد. علت اصلی این کار این است که مردم راحت‌تر مؤسسان و تأثیرگذاران را در توییتر پیدا کنند. به همین علت است که به گفته خود کمپانی اجازه دادن به مردم برای اقدام به معتبر شدن، منطقی به نظر می‌رسد.

هم‌اکنون توییتر ماهانه بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر فعال از اطراف دنیا دارد و تا الآن تنها ۱۸۷۰۰۰ حساب کاربری را معتبر کرده است. کمپانی به این کار به‌عنوان راهی برای بهبود تعاملات در پلتفرم یاد می‌کند، چراکه برخی کاربران تنها می‌خواهند با حساب‌هایی که وضعیت تأیید و تصدیق حسابشان را به اشتراک گذاشته‌اند، در ارتباط باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج