۳۵۶۴۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جشن خانه سینما در عمارت مسعودیه

بیژن میرباقری با اعلام اینکه بزودی در رابطه با جشن خالنه سینما با مدیرعامل خانه سینما جلسه خواهیم گذاشت از مکان برگزاری این جشن سخن به میان آورد.

خبرگزاری برنا: بیژن میرباقری با اعلام اینکه بزودی در رابطه با جشن خالنه سینما با مدیرعامل خانه سینما جلسه خواهیم گذاشت از مکان برگزاری این جشن سخن به میان آورد.

جشن خانه سینما در عمارت مسعودیه

بیژن میرباقری مدیر اجرایی هجدهمین جشن خانه سینما در پاسخ به اینکه چه تغییراتی در این جشن خواهیم بود، اظهار داشت: بزودی جلسه‌ تعیین سیاستگذاری های جشن با مدیرعامل جدید خانه سینما تشکیل خواهد یافت و پس از آن می توانیم بهتر در رابطه با نحوه برگزاری این جشن صحبت کنیم.

وی در رابطه با مکان اجرایی هجدهمین جشن خانه سینما، خاطرنشان ساخت: سال گذشته این جشن در عمارت مسعودیه برگزار شد و امسال هم به احتمال قوی این اتفاق مجددا تکرار خواهد شد، هر چند که نمی‌توانم این مسئله را قطعی اعلام کنم.

بیژن میرباقری امسال با فیلم سینمایی "ربوده شده" در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم جهانی فجر حضور یافت که در این اثر نیکی کریمی و روزبه نعمت الهی جریان روایی این اثر را به سمت جلو هدایت خواهند کرد.

نیکی کریمی، روزبه بمانی، سروش صحت، مارال فرجاد، پگاه خسروی، حامدجوادی، کامران ملکی، پرویزآبنار، امیرعلیان، سعیدبهروزی، فراز نسیبی، محمدعسگری، جلال جلالی، حسین پهلوان زاده، غزاله معتمد، پروانه شهشهانی، محسن ملکی، سیدداود مرتضوی، هوشنگ رادی پور، محمدمین باشی، فرزانه قاسمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج