۳۵۶۴۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

درمان ایدز با آنتی بادی‌های سرطان

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که آنتی بادی‌های قدرتمند می‌توانند در از بین بردن سلول های آلوده HIV-۱ مفید باشند. به نقل از تک تایمز، این یافته‌ها می‌تواند به درمان‌های ایمونوتراپی جدید برای اچ‌.آی‌.وی کمک کند.

روزنامه هفت صبح: یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که آنتی بادی‌های قدرتمند می‌توانند در از بین بردن سلول های آلوده HIV-۱ مفید باشند. به نقل از تک تایمز، این یافته‌ها می‌تواند به درمان‌های ایمونوتراپی جدید برای اچ‌.آی‌.وی کمک کند.
درمان ایدز با آنتی بادی‌های سرطان

گروهی از محققان از دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، نشان دادند که این آنتی بادی‌های قوی می توانند گیرنده آنتی ژن کایمریک - نوع خاصی از سلول که معمولا با نام. CARs. شناخته می‌شود- را تولید کنند. این انواع خاص از سلول‌های ایمنی T به صورت مصنوعی و برای یک هدف خاص ایجاد شده اند. این سلول‌ها به سلولهای T فرد بیمار آموزش می‌دهند که پروتئین‌هایی را که در سطح سلول های سرطانی هستند شناسایی کرده و آن‌ها را تخریب کنند.

ایمونوتراپی‌های کنونی بر روی این گیرنده‌های کایمریک و چگونگی مبارزه آنها با سرطان تمرکز کرده اند.. با این حال، یافته‌های اخیر نشان داده اند که آنها همچنین واکنش قوی در برابر اچ‌.آی‌.وی داشته و می‌توانند به توسعه درمان‌های جدید منجر شوند.

سیستم ایمنی بدن انسان در ابتدا قادر است تا به حملات ویروسهای اچ‌.آی‌.وی واکنش نشان داده و با آنها مبارزه کند. با این حال قابلیت مخفی شدن ویروسها در سلول های T مختلف و تکثیر سریع آنها در نهایت به کاهش قدرت سیستم ایمنی بدن منجر شده و این امر باعث می‌شود که بدن انسان در برابر عفونت و سایر بیماریهای دیگر نیز آسیب پذیر شود.

در سال‌های اخیر، جوامع علمی و پزشکی در جستجو برای راههایی در مورد چگونگی افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با اچ‌.آی‌.وی بوده‌اند.

اکنون این یافته‌های جدید می‌تواند به توسعه یک ایمونوتراپی جدید برای مبارزه با حملات ویروس اچ‌.آی‌.وی کمک کند.

در تست‌های آزمایشگاهی اخیر، محققان دریافتند که هفت پادتن خنثی کننده اچ‌.آی‌.وی که به تازگی کشف شده‌اند توانایی آن را دارند که از تکثیر سلولهای کشندهT و در نهایت تکثیر ویروس اچ.آی .وی جلوگیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج