جاباما
۳۵۶۵۱۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ایران از میتسوبیشی ژاپن هواپیما می‌خرد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزییات مذاکرات خرید هواپیما از میتسوبیشی ژاپن گفت: طبق مذاکرات اولیه قرار است ۲۵ فروند هواپیمای کوتاه برد به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار خریداری کنیم که اکثر این هواپیماها برای ایرلاین آسمان است.

خبرگزاری ایلنا: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزییات مذاکرات خرید هواپیما از میتسوبیشی ژاپن گفت: طبق مذاکرات اولیه قرار است ۲۵ فروند هواپیمای کوتاه برد به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار خریداری کنیم که اکثر این هواپیماها برای ایرلاین آسمان است.

اصغر فخریه با بیان اینکه برای خرید هواپیماهای کوتاه برد از میتسوبیشی ژاپن ابراز تمایل کرده‌ایم، اظهار داشت: علاقه‌مند هستیم بخشی از ناوگان هوایی کوچک و با برد کوتاه را از ژاپن تامین کنیم.

وی با بیان اینکه این هواپیما مانند هواپیماهایATR هستند، گفت: در مراحل اولیه مذاکرات هستیم و دو طرف هنوز هیچ تعهدی به یکدیگر نداده‌اند. البته ژاپنی ها هم برای فروش هواپیماهای MRJ به ایرلاین های ایران ابزار تمایل کرده اند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مذاکرات‌مان با میتسوبیشی برای خرید هواپیما برای شرکت هواپیمایی آسمان است، گفت: البته برای تامین ناوگان ایرلاین‌های دیگر هم وارد مذاکره شده‌ایم. به طور قطع وزارت راه و شهرسازی از سایر ایرلاین های متعلق به بخش خصوصی حمایت خواهد کرد و در مذاکرات به تامین هواپیماهای مورد نیاز ناوگان سایر ایرلاین ها هم می‌پردازیم.

فخریه کاشان ادامه داد: تعداد هواپیماهای مورد نیاز را باید خود ایرلاین‌ها پیشنهاد دهند اما با میتسوبیشی ژاپن برای خرید ۲۵ فروند هواپیما مذاکرات شروع شده است. ارزش این قرارداد چیزی حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون دلار برآورد می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • wildlife

      ضمن تشکر و قدردانی، آیا امکان دارد بجای پراید یک فروند هواپیما ی کوچک بخریم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج