۳۵۶۵۲۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شب ایتالیاییِ وین با رهبری «هومن‌ خلعتبری»

شانزدهمین فستیوال موسیقی «قصر کیرشتتن» Schloss Kirchstettn کشور اتریش شنبه دوم مرداد ماه (۲۳ جولای) با تیتر و مضمون «شب ایتالیایی» و اجرای اکستر فیلارمونیک مارتینو به رهبری «هومن خلعتبری» افتتاح خواهد شد.

وب‌سایت موسیقی ما: شانزدهمین فستیوال موسیقی «قصر کیرشتتن» Schloss Kirchstettn کشور اتریش شنبه دوم مرداد ماه (۲۳ جولای) با تیتر و مضمون «شب ایتالیایی» و اجرای اکستر فیلارمونیک مارتینو به رهبری «هومن خلعتبری» افتتاح خواهد شد.

شب ایتالیاییِ وین با رهبری «هومن‌ خلعتبری»

«هومن خلعتبری» که به مدت ۱۶ سال و از بدو تاسیس، مدیریت هنری فستیوال موسیقی کلاسیک قصر کیرشتتن را در دست داشته، قطعات این کنسرت را از بین پیش پرده‌ها (اورتور)، میان پرده‌ها (اینترمتزو) و همچنین آریاهای معروف اپراهای آهنگسازان ایتالیایی مانند روسینی، پوچینی،وردی، بلینی، ماسکانی و دونیتزتی برای اجرا انتخاب کرده است.

سولیست و تکخوان سوپرانوی این کنسرت «نسرین عسگری» و تک‌خوان باریتون «گون یونگ نا» از کشور کره جنوبی است. همچنین، اپرای انتخاب شده‌ی شانزدهمین فستیوال موسیقی قصر کیرشتتن، اپرای «دون پاسکوال» اثر« دونیتزتی» آهنگساز قرن هجدهم ایتالیایی است که از شنبه ۹ مردادماه ۱۳۹۵ (مطابق با ۳۰ جولای ۲۰۱۶) به مدت هشت شب به رهبری خلعتبری اجرا می‌شود. شماری از سولیست‌های لهستانی،آلمانی، رومانیایی و اتریشی به همراه گروه کر مجلسی وین و ارکستر Virtuosi Brunenses، در اجرای این اپرا هومن خلعتبری را همراهی خواهند کرد.

هومن خلعت بری رهبر افتخاری ارکستر Virtuosi Brunenses است. او از معدود رهبرانِ جوان ارکستر ایرانی است که دارای رپرتوار و فعالیت‌های بین الملی بوده و اپراهای بسیاری را به‌طور زنده (نه ضبط سی‌دی و استودیویی) رهبری و بر روی صحنه هدایت کرده است. وسعت و تنوع رپرتوار موسیقایی او در چه موسیقی سمفونیک و اپرا و چه در حیطه‌ی موسیقی ارکسترال ایرانی گسترده و قابل توجه است.

تمهیداتی اندیشیده شده تا برای اولین بار، این کنسرت افتتاحیه که در ساعت ۲۰.۳۰ به وقت اتریش و۲۳.۰۰ به وقت تهران انجام می‌شود، به‌صورت زنده و هم‌زمان، از صفحاتِ مجازی این آهنگساز برای علاقه‌مندان در تمام دنیا پخش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج