۳۵۶۵۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تاکید آسرایی بر حمایت از برگزیدگان شب کوک

فریدون آسرایى مى گوید:امیدوارم تهیه کنندگان “شب کوک” از شرکت کنندگان این مسابقه حمایت کنند،چون آن ها در یک برنامه تلویزیونی جلوی میلیون ها بیننده قول دادند که این کار را انجام می دهند.

ایسکانیوز: فریدون آسرایى مى گوید:امیدوارم تهیه کنندگان "شب کوک" از شرکت کنندگان این مسابقه حمایت کنند،چون آن ها در یک برنامه تلویزیونی جلوی میلیون ها بیننده قول دادند که این کار را انجام می دهند.

تاکید آسرایی بر حمایت از برگزیدگان شب کوک

فریدون آسرایی در گفت وگو با ما درباره حضورش دربرنامه شب کوک گفت:هفته قبل با تهیه کنندگان این برنامه دیدار کردم و در این جلسه عنوان شد که احتمالا همان زمان قبلی یعنی در زمستان،شب کوک روی آنتن خواهد رفت و حضور من هم بستگی به قراردادی دارد که صحبتش را خواهیم کرد و اگر به نتیجه برسیم انشالله در این برنامه حضور خواهم داشت و قاعدتا اینطور به نظر می رسد که در کنار این برنامه هستم.

خواننده "گل هیاهو" در پاسخ به این سوال که آیا از فعالیت های شرکت کنندگان دوره قبل اطلاع دارد و آیا برنامه "شب کوک" از این شرکت کنندگان حمایت می کند،عنوان کرد:من اطلاع دقیقی از شرکت کنندگان مرحله نهایی ندارم،فقط چندتا تک ترک دیدم که از آن ها پخش شده است و کلا این قضیه به داورها مربوط نمی شود و به قرداد تهیه کننده با خود این افراد برمی گردد.

وی ادامه داد: امیدوارم تهیه کنندگان "شب کوک" از شرکت کنندگان این مسابقه حمایت کنند،چون آن ها در یک برنامه تلویزیونی جلوی میلیون ها بیننده قول دادند که این کار را انجام می دهند.

آسرایی درمورد اینکه این قبیل برنامه ها به موسیقی ما کمک می کند یا نه، گفت:به نظرمن این مدل برنامه های استعدادیابی بسیار به موسیقی کمک می کند.مثلا افرادی که جز ۴ نفر اول یا ۸ نفر اول بودند خیلی دیده شدند. آن ها برای خودشان صفحه باز کردند و طرفدار پیدا کردند که برای رسیدن به اینجا باید خیلی تلاش کرد.به نظرمن رسانه ملی کاری کرد که خیلی به نفع این دوستان شد.

خواننده آلبوم "عشق یعنی" در ادامه از کنسرت پیش روی خود در تهران گفت: رهبری ارکستر من را آقای ایمان خراسانی برعهده دارند و ما معمولا در هر فصل یک کنسرت داریم و از آلبوم هایی که تاحالا منتشر شده قطعاتی را اجرا می کنیم،البته تمرین های کنسرت پیش رو از اول مرداد شروع می شود و بخاطر همین تصمیم قطعی برای آهنگ هایی که قرار است اجرا شود نگرفته ایم.

وی در پایان درمورد انتشار آلبوم جدید خود افزود: ما بعضی از آهنگ ها را آماده کردیم و کارهای آلبوم را داریم شروع می کنیم و چون در زمان پیش تولید هستیم نمی توانم زمان دقیقی برای انتشار آلبوم را مشخص کنم.

گفتی است این خواننده در ۲۲ مردادماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه تهران روی صحنه می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج