۳۵۶۶۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رودخانه‌ای که جان می‌گیرد!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ نفر جان خود را دررودخانه و سد کرج از دست داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ نفر جان خود را دررودخانه و سد کرج از دست داده‌اند.

«هیربد معصومی» اظهار کرد: در فصل تابستان شاهد حضور گردشگران در مناطق بکر و دیدنی البرز هستیم.

وی ادامه داد: اطراف سد امیرکبیر، طالقان و رودخانه کرج از جمله مناطقی هستند که هر سال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز توضیح داد: هرچند بسیاری از خانواده‌ها بخشی از اوقات فراغت خود را در کنار رودخانه کرج، سد امیرکبیر و طالقان می‌گذرانند و به این ترتیب خاطره‌ای ماندگار از سفر به البرز را در ذهنشان حک می‌کنند ولی گاه شاهد وقوع حوادث ناگواری دراین مناطق هستیم که شیرینی لحظات تابستانی را به کام خانواده‌ها تلخ می‌کند.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ نفر در رودخانه و سد کرج جان خود را از دست داده‌اند که این امر بسیار نگران‌کننده است.

وی اظهار کرد: متأسفانه به‌علت عدم استقرار گروه غریق نجات در اطراف سدهای استان شاهد از دست رفتن جان افرادی می‌شویم که برای تفریح تنی به آب زده‌اند.

معصومی خاطرنشان کرد: بیشتر شناگران و مردم عادی از خطرات شنا در سدها بی‌اطلاع هستند و این غفلت بارها سبب خطرات جانی جبران‌ناپذیری شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز یادآور شد: برای جلوگیری از وقوع چنین پیشآمدهایی مهار کردن نقاط حادثه‌خیز استان و استقرار تیم نجات غریق برای دو مخزن سد امیرکبیر و طالقان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج