۳۵۶۷۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عوامل حادثه تروریستی دالاهو فرار کردند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تاکنون تنها سرنخ‌های سوء قصد در حادثه تروریستی در مرز ریجاب در شهرستان دالاهو مشخص شده و آقایان می‌گویند که عوامل این حادثه تروریستی به یکی از کشورهای همسایه فرار کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تاکنون تنها سرنخ‌های سوء قصد در حادثه تروریستی در مرز ریجاب در شهرستان دالاهو مشخص شده و آقایان می‌گویند که عوامل این حادثه تروریستی به یکی از کشورهای همسایه فرار کرده‌اند.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در توضیح آخرین جزئیات مربوط به دستگیری و شناسایی عوامل سوء قصد به جان او و برخی مدیران کرمانشاه در مرز ریجاب، گفت: در حال حاضر تنها موضوع سرنخ‌ها را مطرح می‌کنند و هیچ اطلاعی نداده‌اند. خواسته بنده و مردم این است که اطلاعات دقیق داده شود و تا زمانی که این اطلاعات به صورت مستند ارائه داده نشده است پیگیری‌ها به صورت مداوم صورت گیرد، چون در غیر این صورت خون شهدا پایمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید عوامل این سوء قصد در حادثه تروریستی شناسایی شوند وگرنه خون شهدا پایمال می‌شود. البته آن‌ها ادعا کرده‌اند که عوامل این حادثه تروریستی به داخل یکی از کشورهای همسایه فرار کرده‌اند. ایران به راحتی می‌تواند این عوامل را مورد پیگرد قرار دهد.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو معتقد است: مسئولان در منطقه امنیتی دالاهو به وظیفه امنیتی‌شان عمل نکرده‌اند.

وی با انتقاد از عملکرد وزیری که در سفر اخیر هیات دولت، در منطقه دالاهو حضور یافت، افزود: مقایسه این وضعیت با زمانی که شهید چمران در اوج بحران پاوه در این منطقه حضور پیدا کرد و تا آخر ایستاد، نشان می‌هد که برخی افراد تنها برای امنیت خود احساس نگرانی می‌کنند و حتی حاضر به برگزاری جلسه در ۱۵۰ کیلومتری محل حادثه نیستند.

آن‌ها حتی برای همدری با بازماندگان شهدای حادثه تروریستی اخیر به خانه شهدا نرفتند و حتی جلسه‌ای راجع به این قضیه برگزار نکردند. البته از وزیر مربوطه در این رابطه سوالی را در مجلس مطرح و در کمیسیون امنیت نیز طرح خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج