۳۵۶۷۸۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

سرکرده باند دیوار چین پای میز محاکمه

پرونده سرکرده باند دیوار چین که به زورگیری و سرقت از طلافروشان کیفی اقدام می کرد، پس از آخرین دفاع به دادگاه ارسال شد.

جام جم آنلاین: پرونده سرکرده باند دیوار چین که به زورگیری و سرقت از طلافروشان کیفی اقدام می کرد، پس از آخرین دفاع به دادگاه ارسال شد.

چندی پیش مردی که در زمینه طلافروشی کیفی فعالیت داشت به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران آمد و از افرادی به اتهام سرقت دو کیلوگرم طلا شکایت کرد.

شاکی به افسر بازجو گفت: پس از خرید دو کیلوگرم طلا از بازار تهران خودرویی را به مقصد ترمینال غرب به صورت دربستی کرایه کردم. پس از طی مسافتی، یک دستگاه موتورسیکلت به خودرو نزدیک شد و گفت که خودرو پنچر است.

در زمان تعویض لاستیک من داخل خودرو نشسته و مراقب کیف حاوی طلاها بودم که ناگهان چند نفر از دو طرف به من حمله‌ور شده و پس از ضرب و جرح من و راننده، با سرقت کیف طلا متواری شدند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی درشعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، با دستور قاضی علی اکبر عموزاد تحقیقات ادامه پیدا کرد تا این که دو طلافروش کیفی دیگر نیز با حضوردر پلیس آگاهی شکایت هایی مشابه مطرح کردند.

در این مرحله با اطلاعات به دست آمده از شاکیان، چهره‌نگاری از شش سارق انجام گرفت و آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. در ادامه معلوم شد این افراد از سارقان خشنی هستندکه در زمینه کیف‌قاپی هم فعالیت دارند. علاوه بر آن سرکرده این باند مردی به نام عشقعلی و سرکرده باند دیوار چین است.

لذا این متهم سابقه دار و پنج همدستش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و اردیبهشت امسال یکی پس از دیگری دستگیر شدند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی علاوه برسرقت از طلافروشان کیفی به زاغ‌زنی از مشتریان بانک‌ها، زورگیری و کیف‌قاپی‌های دیگری نیز اعتراف کردند.

این باند شش نفره پس از آخرین دفاع در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران، با تجدید قرار قانونی روانه زندان شدند. پرونده آنها نیز با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری ارسال شد و بزودی اعضای این باند تبهکار پای میز محاکمه خواهند نشست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      این رو اعدام کنید تا جامعه از وجود همچین اشغالای پاک بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج