۳۵۶۸۶۸
۶ نظر
۵۰۲۴
۶ نظر
۵۰۲۴
پ

دو خواننده پاپ از «حبیب» چه گفتند؟

مراسم چهلمین روزدرگذشت حبیب در حالی در مسجد قدس روستای نیاسته رامسر برگزار شد که حضور پرتعداد مردم و برخی هنرمندان، باعث شد این مراسم با حال و هوای ویژه ای برگزار شود.

وب‌سایت موسیقی ما: مراسم چهلمین روزدرگذشت حبیب در حالی در مسجد قدس روستای نیاسته رامسر برگزار شد که حضور پرتعداد مردم و برخی هنرمندان، باعث شد این مراسم با حال و هوای ویژه ای برگزار شود.

دو خواننده پاپ از «حبیب» چه گفتند؟

حضور چهره‌هایی چون علی لهراسبی، مهدی مقدم، ایلیا منفرد، پرستو صالحی، نفیسه روشن، امیر نوری، ایرج نوذری و... باعث شد ازدحام در محل برگزاری برنامه بیش از پیش به چشم بیاید و مردم این بار شاهد حضور هنرمندان در مراسم بزرگداشت این خواننده باشند.

حاشیه نگاری ما که در محل برگزاری برنامه حاضر بود را می خوانید:

* ازدحام دوستداران حبیب از ساعات ابتدایی صبح دیروز در محل برگزاری برنامه به چشم می خورد و همین باعث شد پیش بینی حضور پرتعداد دوستداران این خواننده، دور از انتظار نباشد.

* در ابتدای ورودی روستای نیاسته تابلوی بزرگی نصب شده بود که روی آن نوشته شده: «حبیب محل». گفته می‌شود اهالی روستای محل اقامت حبیب تصمیم گرفته نام این روستا را به «حبیب محل» تغییر دهند.

* ویلای محل اقامت حبیب مملو از دوستداران این خواننده شده و حیات ویلا از ساعات ابتدایی صبح، پذیرای دوستداران حبیب است. برخی هوارادان حبیب با بازوبندهای «دوستداران حبیب» به خدمات‌دهی به جمعیت حاضر مشغولند. جمعیتی که از اقصی نقاط کشور به محل اقامت این خواننده آمده بودند.

* با نزدیک شدن به ساعات برگزاری مراسم، ازدحام از ویلای محل اقامت حبیب به مسجد قدس در حوالی محوطه ویلا منتقل شد. احمدرضا و محمد (پسران حبیب) در مرکز توجهات هستند. همسر حبیب هنوز در بین جمعیت حاضر نشده و در ویلا حضور دارد.

دو خواننده پاپ از «حبیب» چه گفتند؟

* جمعیت به اشکال مختلف در حال ابراز تاسف و همدردی با خانواده حبیب هستند. عده‌ای با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف، عده‌ای با همخوانی آثار این خواننده و عده‌ای با پخش عکس‌ها و تراکت‌هایی با عکس‌های حبیب. جمعیت به مرور در حال زیاد شدن است و از یک ساعت مانده به آغاز برنامه مسجد محل برگزاری برنامه دیگر جایی برای نشستن نداشت.

* بازار درآمدزایی از نام حبیب هم به چشم می‌خورد. فروش سی‌دی‌های حبیب، عکس‌ها، پرتره‌ها و خطاطی آثار حبیب از جمله موضوعاتی بود که به وفور به چشم می‌آمد.

* جوانانی با گیتار در حال خواندن آثار حبیب بودند و جمعیت زیادی اطراف آنها جمع شده بودند.

* امیر نوری و ایرج نوذری نخستین هنرمندانی بودند که در محل برگزاری برنامه حاضر و با استقبال محمد رو به رو شدند.

* برنامه با تلاوت قران از سوی محمد آغاز شد.

* حضور احمدرضا در مراسم به دلیل ازدحام زیاد با دقایقی تاخیر همراه بود.

* صندلی‌هایی در بیرون محوطه مسجد چیده شده بود. به مرور در بیرون مسجد هم جایی برای نشستن نبود و مردم به صورت ایستاده یاد خواننده مورد علاقه خود را گرامی داشتند.

* مهدی مقدم در آخرین لحظات برنامه توانست خود را به محل برگزاری برنامه برساند. او هنگامی که محمد را در آغوش گرفته بود، اشک می ریخت و این واکنش احساسی با اشک‌های محمد توام شد. مهدی مقدم درباره حبیب به محمد گفت: «واقعاً حبیب نقش ویژه‌ای در موسیقی ایران دارد. او هرگز از یادها نخواهد رفت.»

دو خواننده پاپ از «حبیب» چه گفتند؟

* علی لهراسبی که به دلیل ازدحام مجبور شده بود بخشی از مسیر را پیاده تا محل برگزاری برنامه بیاید، به سختی توانست به داخل مسجد و بر سر مزار حبیب حاضر شود و گفتگوی کوتاهی با «احمدرضا» داشته باشد. علی لهراسبی دقایقی را درباره حبیب سخن گفت و اعتقاد داشت: «صدای حبیب در چند نسل مختلف طرفدار داشت و همین باعث شده که امروز شاهد حضور باشکوه مردم باشیم.»

* در حالی که مراسم به دلیل حضور مردم بیشتر از ساعت تعیین شده ادامه داشت، محمد و احمدرضا به دلیل ازدحام بیش از حد از در پشتی مسجد روانه ویلای حبیب شدند.

* حجت جمشیدپور و علی خاتمی -به ترتیب مدیر برنامه و کارگردان اکثر ویدئوهای حبیب- از جمله افرادی بودند که به همراه کانون هواداران حبیب، نقش فراوانی در برگزاری منظم برنامه داشتند.

* پرستو صالحی، نفیسه روشن و ایلیا منفرد دقایقی پس از اتمام مراسم با حضور در منزل شخصی حبیب با همسر و فرزند حبیب به گفتگو نشستند. این دیدار خصوصی با استقبال از سوی همسر حبیب همراه بود.

* محمد محبیان در انتهای برنامه در گفتگو با ما در اواخر این برنامه گفت: «حضور مردم باز هم باعث شد انرژی خوبی بگیرم و نسبت به وفاداری مردم به هنرمندانشان انرژی خوبی داشته باشم. در حال برنامه ریزی برای برخی اتفاقات خبری هستم و به زودی از طریق ما حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.»

* همسر حبیب محبیان نیز در اواخر برنامه ضمن تشکر از حضور دوستداران حبیب دراین مراسم در گفتگو با ما گفت: «حبیب در زمانی که بود همیشه می‌گفت اگر کنسرت بگذارم استادیوم آزادی پر می‌شود. امروز من حرف حبیب را باور کردم و از این مردم ممنونم.»

دو خواننده پاپ از «حبیب» چه گفتند؟

دو خواننده پاپ از «حبیب» چه گفتند؟

دو خواننده پاپ از «حبیب» چه گفتند؟

دو خواننده پاپ از «حبیب» چه گفتند؟

دو خواننده پاپ از «حبیب» چه گفتند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامی

      افسوس
      افسوس
      افسوس
      روحش شاد

    • رضا سلطانی

      روحت شاد مرد تنهای شب یادت گرامی باد

    • مجید

      خدا رحمتش کند،خیلی خاطره با صدای ایشون داشتم

    • ارشین

      روحش شاد ویادش جاوید

    • بدون نام

      روحش شاد...خاطراتش پابرجا...

    • حسن از زرند

      گزارش خوبی بود .روحش شاد یادش همیشه عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج