۳۵۶۹۰۳
۲۵ نظر
۵۰۰۳
۲۵ نظر
۵۰۰۳
پ

خالی کردن حساب جراح با یک تلفن

کلاهبردار تلفنی که خود را از مسئولان رده بالا معرفی کرده بود با نقشه فریبکارانه‌ای یک پزشک جراح را به دام انداخت و او را سرکیسه کرد. پزشک فریب خورده نیز روز بعد برای شکایت راهی دادسرای الهیه شد.

رکنا: کلاهبردار تلفنی که خود را از مسئولان رده بالا معرفی کرده بود با نقشه فریبکارانه‌ای یک پزشک جراح را به دام انداخت و او را سرکیسه کرد. پزشک فریب خورده نیز روز بعد برای شکایت راهی دادسرای الهیه شد.

مرد جراح وقتی روبه‌روی «محمودی» دادیار شعبه یکم دادسرای الهیه ایستاد گفت: «آقای قاضی هرچه در حسابم بود را با دست خودم به حساب یک کلاهبردار حرفه‌ای ناشناس واریز کرده‌ام. باورکنید هنوز هم نمی‌دانم چگونه این اتفاق افتاده است.»

وی گفت: چندی پیش مردی که خود را از مسئولان عالی رتبه معرفی می‌کرد با مطبم تماس گرفت و گفت می‌خواهد کارکنانش را برای جراحی‌های تخصصی، ویزیت و آزمایش‌های تخصصی نزد من بفرستد. وقتی این موضوع را از منشی شنیدم استقبال کردم و گفتم برای آنها وقتی را تعیین کند. اما آن مرد اصرار داشت که با خود من صحبت کند. به همین خاطر از منشی‌ام خواستم شماره تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهد تا در این زمینه راهنمایی‌شان کنم.

روز بعد او با تلفن همراهم تماس گرفت تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.درحالی که با چرب زبانی اعتمادم را حسابی جلب کرده بود ازمن خواست برای تنظیم قرارداد شماره حسابم را برایش بفرستم تا مبلغی به عنوان پیش پرداخت به حسابم انتقال دهد. پس از ارسال شماره حساب نیز با من تماس گرفت و گفت سیستم بانکی مشکل پیدا کرده است. بنابراین ازمن خواست خودم پای دستگاه عابربانک بروم تا پول به حسابم واریز شود. من هم بقدری سرم شلوغ بود که به این موضوع فکر نکردم برای واریز پول به حسابم لازم نیست پای دستگاه خودپرداز بروم. اما درحالی که انگار مسخ شده بودم تمام حرف‌هایش را موبه مو اجرا کردم. بنابراین پس از پایان روز کاری خسته‌کننده خودم را به نخستین دستگاه خود پرداز نزدیک مطبم رساندم. سپس با مرد ناشناس تماس گرفتم و او با عذرخواهی و ادای احترام گفت می‌خواهد پول را به حسابم واریز کند تا مطمئن شود که مشکلی پیش نمی‌آید.

وقتی پای دستگاه خودپرداز رفتم مرد غریبه تلفنی گفت سیستم دستگاه را به زبان انگلیسی تغییر بدهم بعد هم تمام آنچه گفت را انجام دادم. در پایان کارهم مدعی شد دقایقی دیگر پول به حسابم واریز می‌شود. اما وقتی موجودی حسابم را گرفتم متوجه خالی شدن حساب بانکی‌ام و انتقال ۷۰ میلیون تومان به حساب دیگری شدم.درحالی که شوکه شده بودم و نمی‌توانستم باور کنم در دام یک کلاهبردارحرفه‌ای افتاده‌ام همان لحظه با شماره تلفنش تماس گرفتم ولی تلفن خاموش بود.و...

با شکایت این پزشک، دادیار محمودی دستور داد مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی برای دستگیری مرد کلاهبردار وارد عمل شوند. کارآگاهان در بررسی حساب‌های بانکی مرد تبهکار دریافتند وی با جعل مدارک و شناسنامه‌های سرقتی چندین حساب دارد. اکنون نیز کارآگاهان در تلاش برای شناسایی و دستگیری مرد ناشناس هستند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممعلومه دیگه مدرک دکتراشو از دانشگاه چلقوزاباد گرفته

    • بدون نام

      این دکترا عشق پولن اسم پول که میاد مسخ میشن،اخه برا یه ویزیت ساده وازمایش کی میاد پول پیش به دکتر بده؟!اسم کارشونو هم گذاشتن حرفه مقدس پزشکی!!

    • میرزا

      ایکه دکتر جراحه وای به حال بقیه!!!

    • حسین

      دست بالای دست بسیار ست
      یا
      بادآورده را باد میبره

    • سلام

      پول نفت باید بین همه تقسیم بشه چه بخوای چه نخوای چه کار کنی چه کار نکنی

    • علی

      امان از طمع زیاد!!!!
      حتی دکتر مملکت با درآمد آنچنانی اسیر طمع بیش از حد میشود.
      ضمنا چگونه مردم جانشان را در اختیار دکتر بیسوادی میکنند که از خواندن مت ساده انگلیسی بر روی دستگاه عاجز است؟!!!!

    • بهنام

      اصل قضیه رو درست نمی نویسن کسی که زنگ می زنه وعده ها ی آنچنانی میده فلان مزایا بهمان رانت و استفاده طرف با خودش میگه یه پولی بدم چند برابرشو می گیرم با رابطه تو سیستم ما از این جور چیزا زیاده الان بز هم اینجور سرش کلاه نمی ره واقعیتو بنویسد جراح و انگلیسی بلد نباشه ... کجا بهش مدرک داد

    • بدون نام

      این چه جور جراحیه که متن ساده انگلیسی رو نمیتونه بخونه؟؟؟

    • بدون نام

      دکتر قلابی بوده یا مدرک قلابی بهش دادن پاپول خریده خخخخخ

    • بدون نام

      شما چه دکتري هستي که بازبان اينگليسي آشنا نيستي!؟ خدا رحم کنه به بيمارانت!!!

    • بدون نام

      دکتري!؟واقعأ!!!؟ بيسواد!!!؟

    • بدون نام

      خیلی از دکترا واسه پول می میرند

    • wildlife

      حداقل کن نمی گفتی پزشک جراح هستم، آبروی پزشکها را لگد مال کردی!!! پزشکی که به این سادگی گول مالی بشه. همون بهتر. فقط نگفتی پزشک مردی یا پزشک زن آبروی همه پزشکها را به باد دادی میمردی اگه هیچ این مطلب را نمیگفتی،

    • بهلول

      این هم از پزشکان عزیز و گرامی مان چه در سهل انگاری، جراحی اشتباه، و ده ها مورد دیگر، خصوصاً این مورد که دلیل بیسوادی این عزیزان را اثبات می کند، همین عزیزان با تعصب نابجا چه بلاها به سر سریال، درحاشیه، آوردند، حالا یکی یکی دامن خودشونو میگیره، خداوند ناظر اعمال و کردار و رفتار ماست، از ماست که بر ماست،!!!؟؟؟

    • بدون نام

      هههه

    • محمد

      آخه این پزشک عزیز تواین هفت سال پزشکی عمومی وچهارسال دستیاری تخصصی به اندازه درک ومکالمه ساده زبان که درخودپردازاست زبان نخوانده است واقعا متاسفم

    • علی

      خاک تو سر اون جراحی که انگلیسی بلد نیست

    • رضا

      تف تو سوادت

    • بدون نام

      پسر شش ساله من از این دوکی مثل اینکه بهتر انگلیسی رو متوجه میشه
      اقا دکتر دکترا تو کجا گرفتی بریم یه دو کیلو هم ما بگیریم

    • میرزا

      این آقا دکتر جراح مونه نمیتونه با خود پرداز پول را چطوری انتقال میدن،!!!؟؟؟ بخداوندی خدا نه نه بنده که بیش از هشتاد سال داره و سواد هم نداره!!! به قول خودش میگه که چند وقت تو اکابر بهشون درس دادن هم این مشکل را نداره!!! حال بنده بیشتر به خاطر بقیه دکترها این قضیه را ناپسند می دونم، چون این آقا دکتر جراحه فقط چند اصطلاح لانین را نمیدونه آن سری عزیزانی که پزشک عمومی هستن چطور؟؟؟ بخاطر این مسئله میگم ای کاش اصلاً نمیگفت که پزشک جراح و تحصیلات عالیه داره!!! میگفت من کارگر ساده بودم نفهمیدم به نظر بنده بهتر بود، و آسیب به پزشکان عزیز و گرامی نمیزد!!!؟؟؟

    • مریم

      حسابش به زودی دوباره پر میشه

    • مریم

      اقای میرزا چرا اسم کارگر میارید برادر من لیسانسه و کارگر و جالبه که زبان انگلیسیش عالیه و شعورشم خیلی بیشتر از خیلی دکترهاست. ضمنا کارگر تو حسابش هفتادمیلیون نقد نداره

    • میرزا

      خیلی خیلی ببخشید. مریم جان کاربر گرامی. منو ببخشید این را هم بگم که آقا نیستم نام کاربری من میرزا است باز هم پوزش میخوام قصد بدی نداشته و ندارم همین جوری پیش اومد نوشتم اعتراض و انتقاد شما را با دل و جان می پذیرم و مجدداً از همه خصوصاً شما عذرخواهی میکنم، انسان جایزالخطا است بنده هم اشتباه کردم بخدا عرق شرم رو پیشونی ام نشست، زنده باشید که اشتباه منو گوش زد نمودی باز هم ممنون و معذرت

    • wildlife

      دکتر جراح نکنه :مثل سریال ( پادری.) دکتر شدی؟؟؟ درست میگن دروغگو کم حافظه است!!! سرکار با گوشی خودت آن مبلغ (حالا هرچند مبلغی) را انتقال دادی!!! بعد میگی که دستورات او را مو به مو انجام دادم، بلی، با گوشی خودت!!! نه خود پرداز!!!؟؟؟ درسته؟؟؟ حالا که آبرو خودت و دکترها را بردی؟؟؟ چرا دیگه این همه دروغ سرهم میکنی؟؟؟ ریش طمع کار در پس مفلسه!!! آری جوونی؟؟؟

    • بدون نام

      سلام بر همه دوستان
      من نه کاری به شغل و کار طرف دارم و...
      چیزی خدمتتان می خواهم عرض کنم این است:
      چرا ما به راحتی به خودمان اجازه می دهیم به دیگران توهین کنیم و در مورد دیگران قضاوت کنیم!
      برای هر کسی ممکن است در طول زندگی اشتباهی دور از ذهن و غیرقابل تصور رخ دهد ولی قرار نیست به این دلیل ما اجازه داشته باشیم که شخصیت و فرهنگ و شعور و... وتمام زندگی فرد را زیر سوال ببریم.
      بیایید کمی با هم مهربان تر باشیم.
      بیایید از این جور حوادث برای کمک به خود و دوستان استفاده کنیم نه برای تمسخر فردی و یا گروهی در جامعه!
      هیچ گاه فکر نکنیم که ما مصون از هر خطایی هستیم چرا که این نوع تفکر زمینه ساز شکست های جبران ناپذیری خواهد بود.
      لطفا بیایید کمی با هم مهربان تر باشیم و از فحش و ناسزا و الفاظ نامناسب فاصله بگیریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج