جاباما
۳۵۶۹۰۵
۵۰۹۹
۵۰۹۹
پ

تولید توپ های تنیس پیچیده تر از تصور شما

شاید برای شما هم جای سوال داشته باشد که توپ های تنیس چگونه تولید می شوند و چه چیزی سبب می شود تا به توپی ایده آل برای این ورزش بدل گردند. به تازگی یکی از فعالان وب سایت Vimeo به نام «بندیکت ردگروو» (Benedict Redgrove) ویدیویی کامل از روند ساخت توپ های تنیس در کشور تایلند تهیه نموده که چگونگی تولید آنها را به نمایش می گذارد.

وب سایت دیجیاتو: شاید برای شما هم جای سوال داشته باشد که توپ های تنیس چگونه تولید می شوند و چه چیزی سبب می شود تا به توپی ایده آل برای این ورزش بدل گردند. به تازگی یکی از فعالان وب سایت Vimeo به نام «بندیکت ردگروو» (Benedict Redgrove) ویدیویی کامل از روند ساخت توپ های تنیس در کشور تایلند تهیه نموده که چگونگی تولید آنها را به نمایش می گذارد.

برخلاف آنچه ممکن است تصور شود، تولید توپ های تنیس روندی بسیار پیچیده را طی کرده و ۲۴ مرحله مختلف را شامل می شود. اگرچه شاید کمتر کسی از روند طولانی تولید توپ های تنیس باخبر باشد، اما حقیقت امر آن است که تعداد ماشین های مورد استفاده در خطوط تولید واقعاً زیاد بوده و این توپ های زرد و فسفری رنگ به آن راحتی که در فروشگاه ها فروخته می شوند، تولید نمی گردند.

بد نیست بدانید که توپ های تنیس برای اولین بار توسط «چارلز گودیِر» (Charles Goodyear) و در دهه ۱۸۵۰ میلادی تولید شدند. این توپ ها در ابتدا به دو رنگ سفید و مشکی تولید می شدند اما تحقیقات فدراسیون بین المللی تنیس نشان داد که توپ های زردرنگ، با وضوح بیشتری در تلویزیون ها دیده می شوند و به همین جهت، قوانین تغییر کرده و کارخانه ها به تولید توپ هایی با رنگ زرد موظف شدند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تولید توپ های تنیس پیچیده تر از تصور شما
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج