جاباما
۳۵۶۹۴۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نسل جدید هیوندای ورنا لو رفت

ارزان‌ترین سدان هیوندای یعنی سدان "اکسنت" که پیش از این تنها تصاویری جاسوسی با استتار قوی از آن منتشر شده بود و سال گذشته هم در نمایشگاه خودرویی گوانگژو چین یک طرح کانسپت به عنوان طرح اولیه از آن رونمایی شده بود، چندی پیش تصاویر بدون پوشش آن در چین لو رفت و در رسانه های خارجی پخش شد.

وب سایت خودروبانک: ارزان‌ترین سدان هیوندای یعنی سدان "اکسنت" که پیش از این تنها تصاویری جاسوسی با استتار قوی از آن منتشر شده بود و سال گذشته هم در نمایشگاه خودرویی گوانگژو چین یک طرح کانسپت به عنوان طرح اولیه از آن رونمایی شده بود، چندی پیش تصاویر بدون پوشش آن در چین لو رفت و در رسانه های خارجی پخش شد.
نسل جدید هیوندای ورنا لو رفت

هیوندای اکسنت که در بازار چین و یا بازار کشور خودمان با نام هیوندای "ورنا" شناخته می‌شود، به عنوان ارزان قیمت‌ترین خودروی تولیدی هیوندای به شمار می‌‌رود که در نسل جدید خود متحمل تغییراتی بسیار اساسی شده است. برای طراحی این خودرو شاهد استفاده از نسل جدید طراحی‌های هیوندای از جمله جلوپنجره مشبک بزرگ درست شبیه به دیگر محصولات هیوندای هستیم که چهره این سدان ارزان قیمت را پخته‌تر از قبل کرده است. چراغ‌های پیشانی هم با گسترش قاب خود به جلوپنجره متصل شده‌اند تا زیبایی این سدان را با چهره یکپارچه خود دوچندان کند.
نسل جدید هیوندای ورنا لو رفت

در قسمت جلو می‌توان گفت که هیوندای در حد سدان ورنا بسیار خوب عمل کرده است، ولی طراحی عقبی آن با توجه به تصویری که منتشر شده است، چندان چنگی به دل نمی‌زند. البته چندان هم نامطلوب نیست، ولی با استفاده از الگوهای طراحی بیشتر و بخصوص کار بیشتر بر روی مجموعه سپر، می‌شد یک طراحی بهتر و زیباتر را از این سدان کره‌ای خلق کرد. از دیگر مشخصات خودرو هم طبیعتا صحبتی نشده و اطلاعاتی در دسترس نیست، از رو باید منتظر ماند تا هیوندای رسما اقدام به معرفی این خودرو کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج