۳۵۶۹۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سونی تلویزیون‌های پرچمدار خود را معرفی کرد

دیروز کمپانی Sony Electronics سری جدید تلویزیون‌های LCD پرچم‌دار ۴K خود را با نام سری Z معرفی کرد.

وب سایت فارنت - مارال کاتبی: دیروز کمپانی Sony Electronics سری جدید تلویزیون‌های LCD پرچم‌دار ۴K خود را با نام سری Z معرفی کرد. این گروه نسبت به گروه X کیفیت نمایش بهتری دارند و از دو تکنولوژی HDR و پردازنده تصویر ۴K برای بهبود کنتراست و دقت رنگ استفاده می‌کنند.
سونی تلویزیون‌های پرچمدار خود را معرفی کرد

همچنین به گفته شرکت، این سری تلویزیون از پلتفرم Android TV از گوگل استفاده می‌کند که رابط سفارشی آن توسط سونی طراحی‌شده است.

آقای Mike Fasulo مدیر ارشد عملیاتی در Sony Electronics در بیانیه‌ای گفت: «تلویزیون‌های سری Z نسل بهبودیافته‌ای در تکنولوژی تلویزیون هستند که تجربه تماشا کردن ۴K HDR را دگرگون می‌کند. با دارا بودن تخصص در دو جنبه تکنیک و خلاقیت در عکس‌برداری، فیلم‌برداری، ویرایش، انتقال و پخش ۴K HDR سونی بهتر از هر شرکت دیگری تکنولوژی ۴K HDR را درک می‌کند. سری Z حاصل همکاری مستقیم میان تیم‌های مهندسی ما و تیم‌های خلاق است.»

در حال حاضر سری Z دارای سه مدل است: XBR۶۵Z۹D ۶۵ اینچی با قیمت ۶۹۹۹ دلار؛ XBR۷۵Z۹D ۷۵ اینچی با قیمت ۹۹۹۹ دلار و XBR۱۰۰Z۹D ۱۰۰ اینچی که هنوز قیمت آن معلوم نیست. به گفته سونی می‌توان مدل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی را از الآن پیش‌خرید کرد که در پایان تابستان تحویل داده می‌شوند. قیمت و جزئیات دیگر برای خرید مدل ۱۰۰ اینچی تا دی‌ماه مشخص خواهد شد.

زمانی که از مدیران سونی پرسیده شد آیا سری Z از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند یا خیر، آن‌ها پاسخ دادند که این تلویزیون‌ها تنها از استاندارد HDR۱۰ پشتیبانی می‌کنند، فرمتی که سونی تقریباً به دنبال سامسونگ شروع به عرضه آن کرد. برای مصرف‌کنندگان توجه کردن و فهمیدن اینکه آیا فیلم HDR یا برنامه تلویزیونی که می‌خواهند تماشا کنند توسط سخت‌افزار تلویزیونشان هم پشتیبانی می‌شود یا خیر، می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد. خوشبختانه سرویس‌های پخش محتوا نظیر Netflix و آمازون محتوای HDR را در هردو فرمت آماده می‌کنند و برخی سازندگان تلویزیون نظیر Vizio دستگاه‌هایی که با هردو فرمت سازگاری داشته باشند را تولید می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج