جاباما
۳۵۶۹۵۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مرخصی برای تماشای فیلم سوپراستار ۶۵ ساله

برخی صاحبان کسب‌وکار در جنوب هندوستان به کارکنان خود یک روز مرخصی دادند تا در روز افتتاحیه به تماشای فیلم راجینیکانت سوپراستار تامیل سینما بروند.

خبرآنلاین: برخی صاحبان کسب‌وکار در جنوب هندوستان به کارکنان خود یک روز مرخصی دادند تا در روز افتتاحیه به تماشای فیلم راجینیکانت سوپراستار تامیل سینما بروند.
مرخصی برای تماشای فیلم سوپراستار 65 ساله

این مرخصی اقدامی پیشگیرانه برای مقابله با کارمندانی است که با هدف تماشای فیلم برای حاضر نشدن سرکار بهانه‌های مختلفی فراهم می‌کنند. «کابالی» فیلم جدید راجینیکانت ستاره تامیل سینمای هندوستان قرار است در ۱۲ هزار سینما نمایش داده شود.

راجینیکانت یکی از پردرآمدترین بازیگران آسیا و یکی از پولسازترین هنرپیشه‌ها در هندوستان است. جدیدترین فیلم این ستاره یک درام گنگستری است که از روز جمعه ۲۲ جولای اکران خواهد شد. این سوپراستار ۶۵ ساله تا کنون در بیش از ۱۷۰ فیلم بازی کرده است که بیشتر آن‌ها به زبان تامیلی بوده‌اند.

در چنای و بنگلور برخی کمپانی‌ها جمعه را تعطیل اعلام کردند و به کارمندان خود بلیت رایگان فیلم برای تماشای فیلم دادند. یکی از این کمپانی‌ها در این باره گفت: «این اقدام برای اجتناب از انباشت تقاضای مرخصی در بخش منابع انسانی است.» کمپانی دیگری در بنگلور که اقدامی مشابه را انجام داده است عقیده دارد که کارمندان برای ترک کار و تماشای فیلم بهانه‌های مختلفی از جمله بیماری می‌آورند و حتی گاهی بدون بهانه تلفن همراهشان را خاموش کرده و به تماشای فیلم می‌روند.

هتل‌های لوکس در بنگلور نمایش‌های ویژۀ فیلم را با بلیت‌هایی به بهای ۱۹ دلار ترتیب می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج