۳۵۶۹۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

موزیلا فایل های فلش را بلاک می کند

همانطور که پیش تر در خبرها خواندید، اپل نیز مدتی قبل به صورت پیش فرض فایل های فلش را در مرورگر سافاری غیر فعال کرده بود و این بار نوبت به موزیلا فایر فاکس رسیده است.

وب سایت تک شات: مرورگر موزیلا فایرفاکس از ماه آگوست ۲۰۱۶ بلاک کردن محتوای فلش را آغاز خواهد کرد. این شرکت امروز اعلام کرد که برای کمک به تسریع روند کند توقف فعالیت این پلاگین مسن چنین تصمیمی گرفته است. همانطور که پیش تر در خبرها خواندید، اپل نیز مدتی قبل به صورت پیش فرض فایل های فلش را در مرورگر سافاری غیر فعال کرده بود و این بار نوبت به موزیلا فایر فاکس رسیده است.

موزیلا فایل های فلش را بلاک می کند

این حرکت جدید موزیلا سرآغاز روند توقف فعالیت فلش در مرورگر فایر فاکس است. این شرکت همچنین اعلام کرده که از سال 2017 قصد دارد یک سیاست جدید به نام "کلیک کنید تا فعال شود" را اتخاذ کند. در این سیاست از کاربران درخواست می شود که با استفاده از فلش برای هر نوع محتوایی در صفحات وب موافقت کنند و به همراه این سیاست، موزیلا به وب سایت ها توصیه می کند که هر چه زودتر از پلاگین ادوبی یا مایکروسافت سیلورلایت برای دسترسی به تکنولوژی های HTML استفاده کنند.

این شرکت انتظار دارد که تغییر آگوست مشکلات و از کار افتادگی های مربوط به فلش را تا 10 درصد در فایرفاکس کاهش دهد و همچنین امنیت، طول عمر باتری دستگاه ها، سرعت بارگذاری صفحات و پاسخگویی مرورگر را بهبود ببخشد. اطلاعاتی که به همراه بیانیه امروز موزیلا منتشر شد نشان می دهد که مشکلات و از کار افتادن های پلاگین فایرفاکس هنگامی که یوتیوب و فیس بوک بتوانند پیش فرض ویدیوهای خود را از فلش به HTML5 تغییر دهند، کاهش خواهد یافت.

موزیلا به دنبال بسیاری از همکاران دنیای تکنولوژی خود مثل گوگل، مایکروسافت، اپل و سایر شرکت هایی که حذف پلاگین فلش را در مرورگرهای خود اعلام کرده اند، در راستای توقف فعالیت فلش گام برداشته است. ادوبی در سپتامبر گذشته به مردم توصیه کرد که دیگر از نرم افزارش استفاده نکنند اما فلش هنوز هم بخش های زیادی از اینترنت را فراگرفته است و این روند توقف فعالیت را سخت تر می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج