۳۵۶۹۸۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

خودروی عجیبی که میخواهد ساخته شود!

«داج اوسیس» نام خودرویی از شرکت کرایسلر است که در قالب یک خودروی مفهومی با همکاری ۱۳ دانشجوی یک موسسه طراحی در مرکز کالیفرنیا ساخته شده است.

عصر ایران: "داج اوسیس" نام خودرویی از شرکت کرایسلر است که در قالب یک خودروی مفهومی با همکاری ۱۳ دانشجوی یک موسسه طراحی در مرکز کالیفرنیا ساخته شده است. به نظر می‌رسد این خودروی مفهومی نگاه کارشناسان را به خود جلب کرده است.

خودروی عجیبی که میخواهد ساخته شود!

به نقل از "تاپ گیر"، اوسیس داج یک خودروی رودستر دو صندلی با سقف باز، که براساس مدل MX۵ داج و با تفکر ترکیب خودروهای عضلانی گذشته و سرعتی و قدرتمند آینده ساخته شده است.

خودروی عجیبی که میخواهد ساخته شود!

شاسی این خودرو به صورت (فیبر کربن و پلاستیک تقویت شده) CFRP و کاملا یکپارچه با بدنه ساخته شده و بهینه‌سازی‌های لازم برای امنیت در تصادفات در آن ایجاد شده است. امکان شخصی‌سازی قاب‌های کمکی شاسی در جلو و عقب وجود دارد. بنابراین می‌توان تغییراتی را در بدنه ایجاد کرد. پنل‌ها در این خودرو شناور یا قابل حذف طراحی شده‌اند.
اما قبل از اینکه توقعات خود را از این خودرو بالا ببرید، بدانید که هیچ موتور V8 قدرتمندی زیر کاپوت این خودرو وجود ندارد و به جای آن شما شاهد یک سامانه الکتریکی هستید. تا کنون آماری در خصوص عملکردهای این خودروی ارائه نشده است. باتری‌ها، موتور و دیگر تجهزاتی که در خودروهای معمولی در زیر در موتور قرار می‌گیرند به درون فضای کابین منتقل شده‌اند و همه با فناوری نانو ساخته شده‌اند. چرخ‌ها با محورهای بلند و نمای تیز جلو یادآور مدلی از خودروهای نه چندان معروف سال‌های 1997 تا 2002 است.

خودروی عجیبی که میخواهد ساخته شود!

طراحان در این خودرو تلاش کرده‌اند، تا عناصر اصلی طراحی آمریکایی را حفظ کنند. ظاهر خودرو به دلیل فقدان مجراهای ورودی هوا و عناصر کلیدی آیرودینامیکی جذاب‌تر و متفاوت‌تر به نظر می‌رسد.

طراحی جانبی خودرو نیز ساده بوده و قوس‌های ایجاد شده در راستای چرخ‌ها بر زیبایی آن می افزاید. لامپ‌های LED نیز در یک محورباریک منتهی به شاسی قرار می‌گیرند.
خودروی عجیبی که میخواهد ساخته شود!

از نظر کارشناسان این خودرو تمام قابلیت‌‌های یک خودروی رودستر و جدید را دارد. بسیاری از ارزیابان امیدوارند که هر چه زودتر شاهد نمونه‌های واقعی آن در جهان باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر از پرايده،نیست?

    • بدون نام

      اره بازم پراید بهتره دوتامیلگرد گوشه های پراید نصب میکنی به جای فرغون استفاده میکنی ولی این چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج