۳۵۷۲۱۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

پیشنهاد رشوه عادل الجبیر به روسیه

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی به روسیه پیشنهاد کرد که در صورت پایان پشتیبانی های نظامی مسکو از بشار اسد رییس جمهوری سوریه، بازارهای اقتصادی کشورهای حوزه خلیج فارس را به روی روسیه خواهد گشود.

خبرگزاری ایرنا: عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی به روسیه پیشنهاد کرد که در صورت پایان پشتیبانی های نظامی مسکو از بشار اسد رییس جمهوری سوریه، بازارهای اقتصادی کشورهای حوزه خلیج فارس را به روی روسیه خواهد گشود.
روزنامه روسی ایزوستیا امروز (جمعه) به نقل از سخنان وزیر خارجه عربستان نوشت که ریاض آماده است اگر روسیه به حمایت از دولت سوریه پایان دهد، فرصت های بهره برداری گسترده اقتصادی در کشورهای عربی منطقه بویژه حوزه خلیج فارس را برای مسکو فراهم کند.ایزوستیا افزوده است: عادل الجبیر در مصاحبه با روزنامه بلژیکی پولیتیکو تاکید کرده است که روسیه می تواند با قبول خواسته عربستان، همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری گسترده ای را با کشورهای حوزه خلیج فارس آغاز کند که ظرفیت های بیشتری از چین دارند.

بنا به این گزارش، عادل الجبیر افزود: آماده ایم بخشی از جایگاه اقتصادی خود در خاورمیانه را به مسکو واگذار کنیم که در این صورت، روسیه قدرتمند تر از شوروی سابق خواهد شد و پذیرش این پیشنهاد از جانب مسکو به نفع روابط با ریاض نیز خواهد بود.

مسکو تاکنون بارها خواسته گروه کشورهای غربی عربی ضد سوری بویژه آمریکا و عربستان را برای پایان حمایت از دولت سوریه رد و اعلام کرده که بشار اسد رییس جمهوری قانونی این کشور است و فقط سوری های می توانند با یک همه پرسی در این مورد تصمیم بگیرند.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز نیز اعلام کرد که پافشاری جان کری همتای آمریکایی خود را برای خروج بشار اسد از قدرت در سوریه به عنوان پیش شرط همکاری مستقیم واشنگتن و مسکو در مبارزه با تروریسم به صورت کامل رد کرده است.

روسیه از مهرماه سال گذشته پس از درخواست رسمی دولت سوریه، با استفاده از مجموعه یگان های هوافضای خود مستقر در پایگاه حمیمیم از جمله ده ها فروند بمب افکن و بالگرد، هواپیماهای تجسسی، موشکباری ناوها و زیر دریایی همراه با بمب افکن های قاره پیما، هزاران موضع تروریست ها بویژه داعش و جبهه النصره را بمباران کرد و با پشتیبانی از عملیات زمینی نظامیان سوری نیز بسیاری از مناطق اشغال شده آزاد شد.

گروه گروه کشورهای غربی-عربی ضد سوری پنج سال پیش با جذب تندروترین تروریست های تکفیری و سازماندهی گروه های تروریستی مختلف از جمله داعش، جبهه النصره، احرارالشام و جیش الاسلام برای جنگ در سوریه و براندازی دولت بشار اسد در طول شش ماه، این کشور و عراق را گرفتار نبردهای داخلی کردند که تاکنون ده ها هزار کشته، میلیون ها آواره و ویرانی های گسترده برجای گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید هجری

      باسلام خوبه روزهای درموندگی ودریوزگی عربستان وخصوصا جبیر تازه سرازتخم دراورده راشاهدیم ازاین روزها بدتر باید ببینند حالا مونده گدایی التماسش رو هم خواهیم دید

    • بدون نام

      خداخودش رحم کنه............

    • رضاگرگانی

      پاچه خواری تا این حد،واقعا خاک عالم تو سرت جبیر،تو آبروی هر چی آدمیزاد رو بردی ،من جای تو بودم تا الان خودم رو دار زده بودم

    • م ا ن

      خدایششش چی میژنی داششش جنشت جوره جوره یک نگاهییی هم بما کن عادل ژون ؟؟!! این روزا جنش خوب میگن میاد طرف شما از شخنان نغزت معلومه عادلیه بابا ؟؟!! از قدیم گفتن توهم نژد عادل هشت و بش فقط داشش لطفا اگه دوباره توهم ژدی ننت فدات شه همچی صاف رو ژمین بژن هوایی نژن پشرعمو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج