۳۵۷۲۵۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

شهباززاده در ارزانترین تیم سوپر لیگ ترکیه

شماره ده فصل گذشته استقلال تیم شهر کوچک آلانیا را برای رسیدن به اهدافش انتخاب کرده است.

ورزش سه: شماره ده فصل گذشته استقلال تیم شهر کوچک آلانیا را برای رسیدن به اهدافش انتخاب کرده است.
سجاد شهباززاده با ارائه عملکردی قابل قبول در لیگ های چهاردهم و پانزدهم پس از حضور در استقلال با اندیشه حضور در لیگ های مطرح اروپایی راهی آلانیا اسپور در سوپر لیگ ترکیه شد. آلانیا شهری ساحلی با نزدیک به ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب ترکیه است. آلانیا اسپور پیش از حضور شهباززاده نه بازیکن خارجی در ترکیب بازیکنان خود دارد و از ورزشگاهی کوچک با ظرفیتی نزدیک به ۱۰ هزار نفر بهره می برد.

آخرین تیم سوپر لیگ ترکیه

آلانیا اسپور فصل گذشته در هفته آخر لیگ یک ترکیه با کسب تساوی نا امید کننده جواز صعود مستقیم به سوپر لیگ ترکیه را از دست داد تا برای حضور در این لیگ، راهی پلی آف شود. آلانیا اسپور در نهایت توانست در دومین دیدار پلی آف در ضربات پنالتی آدانا دمیراسپور را از پیش روی بردارد تا در نهایت به عنوان هجدهمین تیم جواز حضور در سوپر لیگ ترکیه را کسب کند.

ارزانترین تیم لیگ

آلانیا اسپور در حالی با قیمت تقریبی ۱۰.۶۵ دلار ارزش دارد که این لیگ در سایت ترانسفر مارکت نزدیک به ۸۲۳ میلیون دلار ارزش گذاری شده است. تیم آینده شهباززاده ارزانترین تیم سوپر لیگ هجده تیمی ترکیه در فصل پیش روی است که کمتر از یک دهم بشتیکاتش، گران ترین تیم ترکیه ای قیمت دارد.

سرمربی معمولی

حسین کالپار 61 ساله سرمربی آلانیا اسپور است که از اکتبر 2015 برای بار دوم هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. کالپار پیش از آلانیا اسپور در تیم های معمولی و درجه دو لیگ ترکیه از جمله ریزاسپور و سامسون اسپور فعالیت داشته است که با میانگین 2.04 امتیاز در هر بازی موفق ترین دوران سرمربی گری خود را فصل گذشته در آلانیا اسپور سپری کرده است.

ترافیک در خط حمله

آیته، آکاکین، پروویچ، سرناس و نویان بازیکنانی هستند که در فهرست کنونی آلانیاراسپور به عنوان مهاجم مرکزی حضور دارند. آیته که سابقه حضور در بوردو فرانسه را در کارنامه خود دارد، در ۶۵ بازی برای آلانیا اسپور ۳۳ گل و ۱۰ پاس گل ثبت کرده است تا با ۳۱ سال همچنان گزینه اول کالپار برای حضور در این پست باشد. شهباززاده که به عنوان ششمین بازیکن مهاجم مرکزی به این تیم اضافه شده است، برای اثبات خود در تیم جدیدش و حضور در میان بازیکنان اصلی کالپار کار دشواری پیش روی خود دارد اما به خوبی می داند با موفقیت در این تیم می تواند جایگاه مهمی در تفکرات کیروش در سالهای منتهی به جام جهانی برای خود پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پ ن پ فکر کردی شیشتقلالی ها کجا میرن ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      سجاد بودو بارسا جای خالی داره مسی میخواد بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج