۳۵۷۲۶۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش ایران به اتهامات اخیر بحرین

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه اخیر وزارت کشور بحرین، اتهامات وارده در این بیانیه علیه جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه اخیر وزارت کشور بحرین، اتهامات وارده در این بیانیه علیه جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: ما ضمن رد قاطعانه این اتهامات تکراری و بی‌اساس، به مقامات بحرینی بار دیگر توصیه می‌کنیم به جای فرافکنی و انتساب مشکلات داخلی خود به دیگران، به چاره‌جویی اساسی برای معضلات رو به افزایش خود بپردارند.

پیش از این، مقامات بحرینی بار دیگر با طرح اتهامات بی‌اساس علیه ایران مدعی شدند، موفق به کشف یک انبار اسلحه و دستگیری پنج مظنون در این رابطه شدند که آن‌ها اعتراف کردند در ایران و عراق آموزش نظامی دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، وزیر کشور بحرین با صدور بیانیه‌ای مدعی شده است که این مظنونان قصد داشتند تا در این کشور بمب‌گذاری‌هایی را انجام دهند. در ادامه این بیانیه آمده است که مظنونان اعتراف کرده‌اند که آموزش‌های نظامی ویژه‌ای را اردوگاه‌های سپاه پاسداران ایران و حزب‌الله عراق دریافت کرده‌اند. تجهیزات مصادره شده شامل انواع سلاح‌ها، کنترل از راه دور ابزارهای ارتباطی و باتری‌هایی که معمولا برای انفجار بمب به کار می‌رود، بودند. هم‌چنین تلفن همراه، کلیدهای الکترونیکی، تراشه‌های تلفنی و سیم نیز کشف شده است.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران هرگونه دخالت در امور داخلی این کشور را رد کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اردشیر

      بابا یک گوش مالی خوشگل به این آل سعود و آل خلیفه نوازش بفرمایید دیگه دارن شورشو در میارن

    • بدون نام

      بابا اعصابمون از دست این سعودیها خر و این بحرین که اندازه استان ایلام ما نیست خراب شده فقط یه اشاره کوچولو بکنید تا پوستشونو بکنیم

    • رضا فتحی

      سلام و خسته نباشید.شایدوقت آن رسیده باشد که مقامات کشور بزرگ وبا ریشه ایران عزیز .دست بکارشوند وبا این بی ریشه های حاشیه خلیج همیشه فارس گوش مالی خوبی به این ال های بی ال بدهند.وبگویم که فقط و فقط جوانان غیور لرستان توانایی این گوش مالی را داریم فقط دستوردهندولب تر رهبری عزیزمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج