جاباما
۳۵۷۲۷
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

می توانستند قشنگ تر مرا حذف کنند

فریدون جیرانی بالاخره سکوتش را شکست

فریدون جیرانی که به هنگام کنار گذاشته شدن از اجرای برنامه «هفت» از این مسئله سخن گفته بود که حالا حالاها درباره این حذف سخن نمی گوید بالاخره بعد از مدت ها سکوتش را شکست از جریاناتی سخن گفت که به حذف او از این برنامه منجر شد.

فریدون جیرانی بالاخره سکوتش را شکست

تماشا: فریدون جیرانی که به هنگام کنار گذاشته شدن از اجرای برنامه «هفت» از این مسئله سخن گفته بود که حالا حالاها درباره این حذف سخن نمی گوید بالاخره بعد از مدت ها سکوتش را شکست و در گفت و گو با ماهنامه «نسل امروز» از جریاناتی سخن گفت که به حذف او از این برنامه منجر شد. بخش هایی از این گفت و گو را بخوانید:

- (درباره شیوه حذفش از هفت): خیلی به من برخورد. تاکید می کنم که خیلی به من برخورد. احساس بدی به من دست داد. به هر حال خیلی قشنگ تر و خیلی طبیعی تر می شد یک نفر را کنار گذاشت و حذف کرد. خیلی قشنگ تر و طبیعی تر می توانستند مرا حذف کنند! این شکل کنار گذاشتن خیلی شکل بد و آزاردهنده ای بود. خیلی من را آزار داد.

فریدون جیرانی بالاخره سکوتش را شکست

- در سال دوم «هفت»، نگاه اهالی سینما کمی عوض شده بود اما ارشاد، موضع گیری خاصی داشت و معتقد بود بخش عمده ای از درگیری های داخل سینما به واسطه برنامه «هفت» است. حتی بعدها فهمیدم در این مورد نامه ای هم به شبکه زده بود که در آن توضیح داده بودند این برنامه در حال لطمه زدن به سینماست.

- بعد از جدایی من از «هفت» فراستی به من زنگ زد و اجازه گرفت. من هم به او گفتم که حتما برود. البته اگر من هم می گفتم نرود، خودش می رفت!

- من موقعیت یک کارگردان نسبتا فعال که سالی یک فیلم را می سازد، داشتم. فیلمسازی و سریال سازی من هیچ ربطی به این برنامه نداشت، ولی تناقضات و درگیری های سال اول برنامه، خیلی به حیثیت من لطمه زد.

- من خودم فراستی را آوردم. خودم با او جلسه گذاشتم و خودم با او مذاکره کردم. احساس هم می کنم حضور فراستی در سال اول خیلی هم به محبوبیت برنامه کمک کرد. من همیشه گفته ام که فراستی، منتقد خوبی است تا جایی که وارد مسائل ایدئولوژیک نشود. اگر به عقب برگردم، فکر نمی کنم دیگر فراستی را انتخاب کنم.

- معتقد بودم بعد از من، بهتر است برنامه «هفت»، برنامه زنده تر و پویاتری شود و جبران محافظه کاری هایی که من به واسطه سن و سالم داشتم، بکند. مجری جوانتر و مجری شجاع تری مد نظرم بود.

- گبرلو به من گفت به عنوان مهمان به برنامه اش بروم و گفتم می روم، ولی نمی روم. ترجیح می دهم فراموش کنم. جمله دقیقش این است. من در هیچ برنامه زنده ای شرکت نمی کنم. من هیچ وقت سر هیچ کاری اینقدر خودم را خرج نکرده بودم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سورنا

      کاش سینمای ایران هم یک نفر مثله عادل فردوسی پور داشت...
      برنامه هفت برنامه خوبی بود و آقای جیرانی هم کارش خیلی خیلی بد نبود(البته به هیچ عنوان خوب خوب هم نبود) ولی همون جوری که خودش گفته انتخاب فراستی به عنوان تنها منتقد برنامه (حالا بعض وقتا از منتقدین دیگه هم گه گداری و خیلی کم استفاه میشد) اشتباه بود چون واقعاً به نظر من فراستی هیچی از سینما حالیش نیست و فقط و فقط به هنرمندان توهین میکنه و گیر میده به تک تکشون (غیر از بعضی ها که با سلیقه خودش جور باشن و ...)
      خدایی کاش من میدونستم تو مغز این فراستی . فرج الله سلحشور چی میگذره!؟ آی خدا این دو نفر چرا انقد...

    • بهار

      بعد جیرانی دیگه هفت دیدنی نیست.... هیچ بازخوردی هم نداره . هیچی

    • بدون نام

      آخی بیچاره چقد ناراحته

    • داود

      من دیگه بعد از رفتن جیرانی حتی یک بار هم هفت رو ندیدم
      واقعا متاسفم

    • سعید ن

      به نظر من خیابانی رو ببرن مجری هفت بشه!!! فکر کن........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج