۳۵۷۳۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قتل رفیق در پشت‌ بام

پسر ٢٣ساله‌ای که دوستش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، پس از بازگشت به صحنه جنایت دستگیر شد.

روزنامه شرق: پسر ٢٣ساله‌ای که دوستش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، پس از بازگشت به صحنه جنایت دستگیر شد.

زن میان‌سالی ساعت سه بامداد پنجشنبه در تماس با پلیس از درگیری مرگ‌بار پسرش رضا با دوستش خبر داد. با حضور مأموران کلانتری در خانه زن میان‌سال، آنها با جسد غرق خون پسر ٣٠ساله‌ای در پشت‌بام خانه روبه‌رو شدند.

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، بلافاصله تیم جنایی در محل جنایت در خیابان قنات‌کوثر حاضر شدند. پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد دو ساعت از قتل پسر جوان می‌گذرد و او به علت اصابت چاقو به قفسه سینه‌اش فوت کرده است. درادامه با مشخص‌شدن علت مرگ، تحقیقات از مادر مقتول آغاز شد. او در بازجویی‌ها ادعا کرد قاتل پسرش حمید دوست اوست که ساعتی قبل با هم به خانه آمده‌ بودند. با شناسایی هویت مظنون به قتل، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری پسر ٢٣ساله آغاز شد.

درحالی‌که تیمی از مأموران در صحنه قتل همچنان در حال تحقیقات بودند، افسر کلانتری حاضر در محل خود را به بازپرس جنایی رساند و از دستگیری یک مظنون در صحنه قتل خبر داد. با انتقال پسر جوان به کلانتری، او خود را حمید و عامل جنایت دوستانه در قنات‌کوثر معرفی کرد.

پسر جوان در بازجویی‌های اولیه درباره نحوه قتل گفت: من و رضا چندسالی است که با هم دوست هستیم. ساعتی قبل نیز برای تفریح به پشت‌بام خانه رفتیم که مقتول شروع به زدن حرف‌های نامربوط کرد. از او خواستم این حرف‌ها را تمام کند اما گوش رضا بدهکار نبود. قاتل ٢٣ساله گفت: یک لحظه عصبانی شدم و با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به سینه دوستم زدم. رضا غرق خون روی زمین افتاد، ترسیده بودم و فرار کردم. چند ساعتی در خیابان چرخیدم و بعد تصمیم گرفتم از وضعیت او خبر بگیرم به‌همین‌دلیل به محل جنایت بازگشتم که مأموران به من مشکوک شدند و دستگیر شدم.

با اعترافات عامل جنایت در پشت‌بام، این متهم با دستور سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج