جاباما
۳۵۷۳۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«زاپاس» یک میلیاردی شد

در هفته ای که گذشت فروش برخی فیلم های روی پرده تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته خود نداشتند. «بارکد» همچنان در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد و با روندی که در پیش دارد به طور قطع رکورد خوبی از خود به جای خواهد گذاشت.

روزنامه بانی فیلم: در هفته ای که گذشت فروش برخی فیلم های روی پرده تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته خود نداشتند. «بارکد» همچنان در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد و با روندی که در پیش دارد به طور قطع رکورد خوبی از خود به جای خواهد گذاشت. «دراکولا» در مقایسه با ساخته مصطفی کیایی افت فروش بسیاری داشت و نسبت به هفته گذشته اش باز هم کمتر فروخت.

«زاپاس» یک میلیاردی شد

اما در میان سایر فیلم های جدول، «زاپاس» در هفته ای که گذشت با آغاز پخش آنونس هایش فروش قابل قبولی داشت. این فیلم با ۳۳۵ میلیون تومان فروش در یک هفته در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفت.

«دختر»، «ایستاده در غبار»، «عادت نمی کنیم»، «ننه نقلی» و «رسوایی ۲» به ترتیب در رده های بعدی جدول فروش هفتگی قرار دارند.

«بارکد» این روزها در تهران ۳۰ سینما در اختیار دارد و پس از ۴۲ روز سه میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در شهرستان ها نیز با ۴۹ سالن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته تا مجموع فروش تهران و شهرستان هایش به پنج میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان برسد. میزان گیشه ساخته کیایی در هفته ای که گذشت ۶۹۰ میلیون تومان بود.

«دراکولا» در تهران همچنان با ۲۷ سینما به اکرانش ادامه می دهد و در بیستمین روز از نمایش خود توانسته مجموع فروش خود را یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان برساند. ساخته رضا عطاران در شهرستان ها نیز ۲۶ سینما دارد و در ۱۲ روز ۵۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«زاپاس» با حفظ تمام سینماهای تهرانش و با ۲۳ سالن تاکنون ۶۹۱ میلیون تومان فروخته است. این فیلم در هفته ای که گذشت در شهرستان ها نیز ۱۳۰ میلیون تومان فروش داشت. ساخته برزو نیک نژاد به جز تهران در حال حاضر در ۳۰ سینمای شهرهای مختلف در حال نمایش است و مجموع فروش تهران و شهرستان هایش به ۸۹۱ میلیون تومان رسیده. پخش آنونس های پی در پی این فیلم از تلویزیون سهم بسزایی در فروش بالای آن داشته است.

«دختر» در تهران همچنان ۲۰ سینما در اختیار دارد و مجموع فروش خود را به ۶۷۲ میلیون تومان رسانده است. این فیلم در شهرستان ها نیز در ۳۶ سینما در حال نمایش است و پس از یک هفته ۱۸۰ میلیون تومان فروخته. اکران شهرستان ساخته رضا میرکریمی همزمان با تهران و تنها در سینمای هویزه شهر مشهد آغاز شد و سایر سینماها نیز از هفته گذشته نمایش آن را آغاز کرده اند. «دختر» در مجموع تهران و شهرستان ها در ۲۷ روز اکران تنها ۸۵۲ میلیون تومان فروش کرده است.

«ایستاده در غبار» با ۱۶ سینمای تهرانش پس از ۳۷ روز مجموع فروش خود را به ۸۱۴ میلیون تومان رسانده است. این فیلم در شهرستان ها نیز ۲۹ سینما در اختیار دارد و ۲۱۷ میلیون تومان نیز فروش داشته. مجموع فروش تهران و شهرستان های ساخته محمدحسین مهدویان در هفته ای که گذشت از مرز یک میلیارد تومان عبور کرد.

«عادت نمی کنیم» شرایطی مشابه با «ایستاده در غبار» دارد و تنها یک میلیون تومان کمتر فروخت. ساخته ابراهیم ابراهیمیان در تهران تنها در ۹ سینما در حال نمایش است و پس از ۳۹ روز اکران توانسته به رقم فروش یک میلیارد و ۲۹۲ میلیون تومان دست یابد. این فیلم با اضافه شدن چهار سینما به تعداد سالن های شهرستان هایش نسبت به هفته گذشته حالا با ۴۰ سینما به نمایش خود ادامه می دهد. مجموع فروش «عادت نمی کنیم» در شهرستان ها به ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است.

«ننه نقلی» با حفظ تمام سینماهای تهرانش پس از ۴۰ روز اکران ۴۴۲ میلیون تومان فروخته است. این فیلم در تهران ۹ سینما در اختیار دارد و ۴۰ روز نیز از اکرانش گذشته است. ساخته پرویز صبری در شهرستان ها نسبت به هفته گذشته سه سالن بیشتر دارد و مجموع فروش خود را نیز به ۱۴۸ میلیون تومان رسانده. «ننه نقلی» در شهرستان ها ۱۴ سینما در اختیار دارد و مانند تهران ۴۰ روز نیز نمایش داشته است.

«رسوایی ۲» در تهران شش سینما دارد و در هفته ای که گذشت ۱۶ میلیون تومان فروش داشت. مجموع فروش تهران ساخته مسعود ده نمکی تاکنون به یک میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان رسیده. «رسوایی ۲» در شهرستان ها نیز با ۲۱ سینما یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروش داشته است و مجموع فروشش از سه میلیارد تومان فراتر رفت.

از امروز نیز فیلم موزیکال «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی بهروز مفید در گروه آزاد و در ۲۱ سینمای تهران به نمایش درمی آید. فیلم همزمان با تهران در چند شهر دیگر از جمله مشهد و کرج نیز اکران خواهد شد.

بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، رابعه اسکویی، رامین ناصرنصیر، نگین معتضدی، محمدرضا شیرخانلو و… بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. «دزد و پری» در جشنواره کودک سال گذشته به عنوان فیلم برگزیده مخاطبان انتخاب شد و پروانه زرین فستیوال را از آن خود کرد.

ساخته قناعت داستان زندگی یک نظامی بازنشسته را روایت می‌کند که مجبور می‌شود به مدت ۲۴ ساعت مدیریت مهدکودک دخترش را انجام دهد. در همین مدت ماجراهای عجیب و غریبی برای وی و کودکان حاضر در مهدکودک رخ می‌دهد که… .

پخش «دزد و پری» برعهده موسسه رسانه فیلمسازان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج