۳۵۷۳۴۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پا به صحنه می‌گذارم، استرسم از بین می‌رود!

فرزاد فرزین گفت: پیش از این که برای اجرا به روی استیج بیایم، استرس دارم اما هر زمان که پا به صحنه می‌گذارم و مخاطبانم را می‌بینم، استرسم از بین می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: فرزاد فرزین گفت: پیش از این که برای اجرا به روی استیج بیایم، استرس دارم اما هر زمان که پا به صحنه می‌گذارم و مخاطبانم را می‌بینم، استرسم از بین می‌رود.

پا به صحنه می‌گذارم، استرسم از بین می‌رود!

فرزاد فرزین - خواننده پاپ - جدیدترین اجرای خود را با نام «١٤١٠» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، با همراهی گروه موسیقی «شوک» برگزار کرد.

صحنه این کنسرت که ٢٩ و ٣٠ تیر ماه، هر کدام در دو سانس برگزار شد، به صورتی طراحی شده بود که تداعی‌گر سفر به زمان و سال ١٤١٠ باشد. یک سفینه فضایی نیز در وسط صحنه به چشم می‌خورد.

فرزین در بخش اول اجرا با گریم، موهای سفید و لباس روشن به روی استیج آمد. در این بخش قطعاتی مانند چرا تو، آره آره، شخصی، هدفون و نگرانتم اجرا شد.

سپس با خروج فرزین از صحنه، در سفینه فضایی باز شد و حسام نواب صفوی - بازیگر - از درون آن پا به روی استیج گذاشت، پشت پیانو نشست و به تک‌نوازی قطعه‌ای کوتاه پرداخت.

در ادامه نوای پیانو نواب صفوی با گروه شوک همراه شد و فرزین قطعه «بچه» را اجرا کرد. با به پایان رسیدن پارت اول اجرا، ویدیویی از پشت‌ صحنه و تیزر «١٤١٠» به نمایش درآمد.

بخش دوم کنسرت با هنرنمایی گروه شوک، آغاز شد و فرزین با لباسی تیره و موهایی مشکی، به صحنه بازگشت. در این بخش قطعاتی مانند ماه‌عسل، اعتراف، تو فکرتم و با تو، اجرا شد.

امیر میلاد نیکزاد (کی‌برد)، احمد امین‌پور (پرکاشن)، مهرداد مافی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، احسان امیری (گیتار بیس)، سهراب رمضان زاده (درامز)، رهبر ارکستر مهران خلیلی و پیمان عیسی‌زاده مدیر برنامه گروه شوک و رسول ترابی به عنوان تهیه‌کننده فرزاد فرزین را در این کنسرت همراهی می‌کردند. کیوان ملک‌مطیعی نیز کارگردانی این اجرا را بر عهده داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی هست ایشون؟

    • هستی

      واقعا فرزاد فرزین ثابت کرد که تکه و کارهاش جدای کار بقیه هست
      و خلاقیت و نوآوری و تلاش باعث می شه همیشه برتر و خاص جلوه کنه امیدوارم همیشه موفق باشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج