۳۵۷۴۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ایرانی‌ ها در تایلند هم صندلی شکستند!

درجریان دیدار تیم ملی فوتسال ایران و پاناما در گیری بین تماشاگران حاضر دراستادیوم به وجود آمد که معاون انضباطی فیفا با ارسال نامه ای به ایران ، از مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص این اتفاق توضیح خواست.

سایت فد راسیون فوتبال : درجریان دیدار تیم ملی فوتسال ایران و پاناما در گیری بین تماشاگران حاضر دراستادیوم به وجود آمد که معاون انضباطی فیفا با ارسال نامه ای به ایران ، از مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص این اتفاق توضیح خواست.

به گفته امیرحسین پور محمد - مدیر رسانه ای تیم ملی، خوزه رودریگو- معاون انضباطی فیفا با ارسال نامه ای به ترابیان و فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که بین ۱۵ تا ۲۰ تماشاگر درگیری به وجود آمده و ۲ نفرهم دستگیر شدند و ۲ صندلی علاوه بر خسارات وارد شده به استادیوم، شکسته شده است.

این عمل بر اساس آئین نامه کمیته انضباطی تخلف مسلم بوده و عواقب آن با توجه به بند ۷ این آئین نامه به فدراسیون ایران مربوط می شود و مطمئنا در نشست کمیته انضباطی این بحث مورد بررسی قرارخواهد گرفت و فدراسیون ایران تا ۲۲ آبانماه مهلت دارد تا در خصوص این اتفاق توضیحات خود را ارائه کند.

عباس ترابیان-رئیس کمیته فوتسال گفت: اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار ایران و پاناما را به خوبی توضیح دادم و اعلام کرده ام که هیچ کدام از طرفداران حاضر در سالن به همراه تیم ملی ایران وارد تایلند نشده بودند و آنها مقیم تایلند هستند و مثل تماشاگران تایلندی وارد ورزشگاه شدند و از تیم ملی ایران حمایت کردند ، بر همین اساس ما نباید پاسخگوی این اتفاق باشیم.

ما هم از اتفاقاتی که در حاشیه این دیدار رخ داد صدماتی را دیدیم چرا که این اتفاقات پشت نیمکت تیم ملی شکل گرفت و بیشترین صدمات را ما متحمل شدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارنستو

      نمی دونم چرا برخی ها این قدر بی فرهنگند .

    • ستا

      ایا ادم به خاطر یه مسابقه باید انقدر تحت تاثیر قرار بگیره که دعوا کنه وصندلی بشکونه؟! متاسفم.

    • بدون نام

      درسته که داور کور بود و مشتی که بازیکن وحشی پاناما زد رو ندید ولی بعضی از ایرانی ها با این کارهاشون نشان میدن که چیزی از اون بازیکن پانامایی کم ندارن!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج