۳۵۷۴۵۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

گوشی تاشوی ال‌جی ۲۰۱۷ عرضه می‌شود

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت سامسونگ قصد دارد اولین گوشی با صفحه نمایش تاشوی خودش را در سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت سامسونگ قصد دارد اولین گوشی با صفحه نمایش تاشوی خودش را در سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند. به نظر می‌رسد که این اقدام سامسونگ مورد توجه شرکت‌های دیگر مانند ال‌جی قرار گرفته و این شرکت هم می‌خواهد در سال ۲۰۱۷ گوشی تاشو راهی بازار کند تا رقابت این دو شرکت بیشتر از قبل شود.
گوشی تاشوی ال‌جی 2017 عرضه می‌شود
این دو شرکت در حوزه‌های ساخت تلویزیون، صفحه نمایش، تلفن‌های همراه و حتی هدست‌های واقعیت مجازی با هم رقابت می‌کنند. حتی ال‌جی و سامسونگ قبلا در یک زمان اولین گوشی خودشان با صفحه نمایش خمیده را راهی بازار کرده بودند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود و شرکت ال‌جی هم قصد دارد در همین سال تلفن همراه هوشمندی با صفحه نمایش تاشو تولید کند.

حتی مشخص شده که ال‌جی با شرکت کانادایی IGNIS هم قرار داده بسته تا مدارهای چنین محصولی را تولید کند. این احتمال وجود دارد که مراحل تولید این گوشی در اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شود و در اواخر همان سال راهی بازار شود.

آیا در MWC ۲۰۱۷ می‌توانیم نمونه‌ی آزمایشی گوشی جدید ال‌جی با صفحه نمایش تاشو را ببینیم؟ البته این شرکت مدتی پیش صفحه نمایش تاشوی خودش را هم نشان داده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج