جاباما
۳۵۷۴۹۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

نگرانی های ژاپن در خصوص بازی پوکمون گو

با اینکه Pokémon Go هنوز در ژاپن عرضه نشده اما دولت ژاپن دست به کار شده و برای کاستن از مشکلات احتمالی از گیمرها خواسته است تا چند توصیه یا هشدار را در هنگام انجام این بازی حتماً رعایت کنند.

وب سایت زومجی - محسن بیگی نیا: با اینکه Pokémon Go هنوز در ژاپن عرضه نشده اما دولت ژاپن دست به کار شده و برای کاستن از مشکلات احتمالی از گیمرها خواسته است تا چند توصیه یا هشدار را در هنگام انجام این بازی حتماً رعایت کنند.
نگرانی های ژاپن در خصوص بازی پوکمون گو

Pokémon Go در حال گرفتن تمام دنیاست اما یکی از مناطقی که این بازی هنوز در آن عرضه نشده کشور مادر شرکت پوکمون (The Pokémon Go)، ژاپن است. بر اساس گزارش‌ها این بازی به زودی در این کشور جزیره‌ای عرضه خواهد شد و پیش از آن دولت‌مردان ژاپن یک آگهی تک صفحه‌ای را منتشر کرده‌اند و در آن نسبت به خطرات و مشکلات بالقوه‌ای که در هنگام جستجو برای یافتن پوکمون‌‌ها ممکن است تجربه کنند هشدار داده‌اند.

مرکز ملی برای آمادگی در برابر حوادث و امنیت فضای مجازی ژاپن این آگهی را منتشر کرده است. این آگهی از مردم می‌خواهد که مواظب کلاه‌برداران و حفظ ایمنی شخصی خودشان باشند. این آگهی که توسط آسوشیتد پرس (Associated Press) گزارش شده است، از مردم می‌خواهد که باتری اضافه به همراه داشته باشند و در کنار سایر خطرات مواظب گرما زدگی هم باشند.

japanese-government-pokemon goوب سایت Rocket News 24 این آگهی را فراهم کرده است و ما نیز هر ۹ هشدار یا توصیه را در ادامه فهرست کرده‌ایم:
  • از اطلاعات شخصی خودتان محافظت کنید
  • مواظب اپلیکیشن‌های دروغین و ابزارهای تقلب در بازی باشید
  • شما حتماً باید یک اپلیکیشن آب و هوا را دانلود کنید
  • مواظب باشید گرما زده نشوید
  • یک باتری اضافه را برای گوشی خودتان به همراه داشته باشید
  • آماده باشید تا بتوانید با خانواده‌ی خودتان تماس بگیرید
  • وارد محیط‌های خطرناک نشوید
  • مواظب افرادی که قصد دارند با شما ملاقات کنند باشید
  • هنگامی که از گوشی خودتان استفاده می‌کنید راه نروید
هنوز تاریخی برای عرضه‌ی Pokémon Go در ژاپن مشخص نشده است، اما بر اساس گفته‌های رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد (McDonald's) شریک این بازی در ژاپن، عرضه‌ی پوکمون گو در ژاپن قریب الوقوع خواهد بود. جان هنک، مدیر کل نیانتیک لبز (Niantic Labs) سازنده‌ی Pokémon Go، پیش‌تر گفته بود که عرضه‌ی بازی تا زمانی که سرورهای بازی بتوانند انتظارات را برآورده کنند به تعویق خواهد افتاد.
نگرانی های ژاپن در خصوص بازی پوکمون گو

سرکان توتو، تحلیلگر بازی‌ها در ژاپن، نیز بروز مشکلات احتمالی در سرورها را دلیل عرضه نشدن Pokémon Go در ژاپن معرفی کرده است. وی توضیح داده است: «در هیچ کجای دنیا موبایل گیمرها، مصرف کنندگان نهایی، به اندازه‌ی ژاپن انتقاد نمی‌کنند. در ایالات متحده مردم با اینترنت کم سرعت یا قطع شدن سرورها خو گرفته‌اند.»

خود بازی Pokémon Go در زمان بازی به گیمرها هشدار می‌دهد که مواضب پیرامون خودشان باشند. اخیراً، دو نفر در کالیفرنیا هنگام گشتن به دنبال پوکمون‌ها از صخره لبه اقیانوس به پایین سقوط کردند یا فردی دیگری که ماشینش را به درخت کوبیده بود بعداً اعتراف کرد که پشت فرمان در حال بازی کردن بوده است. همچنین مردی که با یک ماشین پلیس پارک شده تصادف کرده بود طبق گزارش‌ها مشغول انجام بازی بوده است.

در دیگر اخبار مرتبط با Pokémon Go، ستاره‌ی فیلم Star Trek Beyond اخیراً بر ضد این بازی صحبت کرده و آن را «ناراحت کننده» و «عجیب و غریب» توصیف کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج