۳۵۷۵۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تینا پاکروان: بی صبرانه منتظر پروانه نمایشم

مدتی است فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» در دست وزارت ارشاد و در نوبت اکران شورای پروانه نمایش به سر می‌برد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدتی است فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» در دست وزارت ارشاد و در نوبت اکران شورای پروانه نمایش به سر می‌برد.

تینا پاکروان: بی صبرانه منتظر پروانه نمایشم

تینا پاکروان کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» گفت: بی‌صبرانه منتظرم این فیلم پروانه نمایش بگیرد یعنی مدتی است در دست وزارت ارشاد و در نوبت اکران شورای پروانه نمایش برای دیده شدن به سر می برد.

وى افزود: امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد چون تمایل دارم در اسرع وقت اکران شود. به این دلیل که بخش خصوصی با بودجه خودش کار می‌کند در نتیجه بازگشت سرمایه برايش مهم است و مى‌تواند بقاى كارش باشد و موقعیت‌های بهتری را برای ادامه کار رقم بزند.

پاکروان در پاسخ به این سوال که آیا جلسه برای صدور پروانه نمایش «نیمه شب اتفاق افتاد» تشکیل شده و یا مورد بررسی قرار گرفته یا نه اظهار داشت: جلسات در این چند وقت برگزار شد و شاید یکی از دلایل آن ماه رمضان و شب های احیا و تغيير اعضاى پروانه نمايش و ...بود اما در کل به نظرم جلسات منظم برگزار نشد و یا خروجی منظمی نداشت. به هرحال ازدیاد فیلم های امسال نیز مزید بر علت شد.

تهيه كننده «يحيى سكوت نكرد» افزود: اميدوارم نگاه‌های بیرونی و فضای ذره بینی که از ارگان‌ها و دیگر سازمان‌‎ها روی سینما گذاشته مى‌شود تاثيرى بر اعضاى شورا براى سخت گيرى بر فيلمسازان و آثارشان نداشته باشد.

وی افزود:«نیمه شب اتفاق افتاد» در تیر سال گذشته فیلمبرداری شد و براحتی می‌توانستيم همان زمان اکران کنيم اما از آنجایی که به جشنواره كشورم اهمیت دادم فيلم را نگه داشتيم تا در جشنواره حضور داشته باشد. براى جشنواره هميشه مجوز نمايش صادر مى‌شود براى فيلم من هم چنين شد و از طرفی ممیزی‌ها داده و اعمال شد و پروانه نمایش گرفت. اينكه مجدد براى اكران بايد آن مسير طى شود آنهم در بازه زمانى نامعلوم براى فيلمساز حس انتظار كشنده و دشوارى است.

پاکروان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص زمان احتمالی اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» و جدیدترین فعالیت خود خاطرنشان کرد: شاید این فیلم را در نیمه دوم مهر و پس از دهه محرم اکران کنیم. درگیر نگارش يك فيلمنامه هستم اما تا تكليف پروانه نمایش «نیمه شب اتفاق افتاد» معلوم نشود و زمان پخش ويديويى فيلم «یحیی سکوت نکرد» مشخص نشود، ترجیح می‌دهم درباره كار بعدى صحبتى نكنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج