جاباما
۳۵۷۵۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تندیس‌هایی که از جشن سینما حذف شد

رییس شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینما با اعلام خبر حذف تندیس پوستر و آنونس از هجدهمین جشن خانه سینما تاکید کرد در آیین نامه جدید بیشترین اجحاف در حق اعضای این صنف شده است.

خبرگزاری مهر: رییس شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینما با اعلام خبر حذف تندیس پوستر و آنونس از هجدهمین جشن خانه سینما تاکید کرد در آیین نامه جدید بیشترین اجحاف در حق اعضای این صنف شده است.

تندیس‌هایی که از جشن سینما حذف شد

مسعود نجفی رییس شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران در گفتگو با ما گفت: کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران شامل مدیران روابط عمومی، طراحان پوستر و سازندگان آنونس، تیزر و عنوان بندی هستند که بار اصلی جذب مخاطب آثار سینمایی بر عهده آنها است و با وجود اینکه در جشن دوره گذشته خانه سینما دو تندیس و دو دیپلم افتخار داشتیم در این دوره و با تغییرات آیین نامه، تندیس ها حذف شده و تنها دو دیپلم افتخار برای آنونس و پوستر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به جلسه مدیران صنوف با دبیر جشن هجدهم اظهار کرد: در این جلسه حاضران نقطه نظرات خود را مطرح کردند و من هم درباره کاهش تندیس های اعضای مربوط به صنف سوال کردم و درباره تاثیر آن در کمرنگ شدن شرکت آثار طراحان پوستر و سازندگان آنونس هشدار دادم و محمدرضا مویینی به عنوان عضو هیات مدیره که ظاهرا نقش اصلی را در تدوین آیین نامه جدید بر عهده داشته اعلام کرد این حرکت در جهت کاهش جوایز و رفتن به سمت برپایی جشن مستقل طراحان و اهدای پلاک های تخصصی بوده است.

نجفی در پایان عنوان کرد: البته بعد از جلسه طی صحبتی که با کمال تبریزی دبیر هجدهمین جشن خانه سینما داشتم قرار شد اعتراضمان را مکتوب ارائه کنیم تا در هیات مدیره مطرح کند که امیدوارم باعث برگشتن تندیس های صنف مان شود. به هرحال حذف و اضافه کردن جوایز باید قاعده ای داشته باشد و نمی شود یک سال به حوزه ای اهمیت داده شود و سال بعد آن را بی اهمیت بخوانند؛ آن هم در شرایطی که امروز تبلیغات در سینما مهمترین نقش را در جذب مخاطب و برگشت سرمایه ایفا می کند و زحمت چند ماهه عوامل دیگر در این بخش نمود پیدا می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج