۳۵۷۵۸۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بی‌خانمانی که مشهور شد و خانواده‌اش را پیدا کرد

ریموندو از دهه هفتاد میلادی بی خانمان بود. او نزدیک به ۳۵ سال از عمرش را در خیابانها گذراند. با آنکه ریموندو شاعر با استعدادی است و در طول این ۳۵ سال دفتر شعرش از او دور نشد. به علت بی خانمانی استعدادش به چشم هیچکس نیامد و همه از کنار این مرد به راحتی گذشتند.

وبسایت کافه ترک: ریموندو از دهه هفتاد میلادی بی خانمان بود. او نزدیک به ۳۵ سال از عمرش را در خیابانها گذراند. با آنکه ریموندو شاعر با استعدادی است و در طول این ۳۵ سال دفتر شعرش از او دور نشد. به علت بی خانمانی استعدادش به چشم هیچکس نیامد و همه از کنار این مرد به راحتی گذشتند.

ریموندو برای خودش گوشه یک کوچه مکان مناسبی یافت و تمام آنچه از مال دنیا برایش مانده بود را کنار هم چید برای محافظت اندک اموالش رویشان پلاستیک کشید. به علت بی توجهی مردم و نداشتن شغل او اکثر مواقع گرسنه و مریض گوشه کوچه می نشست.
بی‌خانمانی که مشهور شد و خانواده‌اش را پیدا کرد

او در دهه هفتاد با پایان دوره شورای نظامی به خانه بازگشت اما اثری از خانواده اش نیافت. او بیکار و بی خانمان بود.

سال ۲۰۱۱ برای ریموندو ستاره ای درخشید. زن جوانی از کوچه می گذشت و توجه اش به مرد شاعر جلب شد. شالا مونتیرو از آن روز به بعد مرتب به مرد شاعر سرکشی کرده سعی میکرد برایش دوست خوبی باشد. یکروز در قبال مهربانی های شالا ریموندو به او یکی از شعرهایش را هدیه داد. زن جوان از شعر او خوشش آمد و به نام ریموندو در یکی از شبکه های اجتماعی صفحه ای گشود.

صفحه ریموندو در زمان بسیار کمی ۱۰۰.۰۰۰ نفر طرفدار پیدا کرد. افراد زیادی از چهار گوشه کشور علاقه مند بودند به او کمک کنند. آرزوی بزرگ ریموندو بالاخره جامه عمل پوشید او آرزو داشت یک روز مردم اشعارش را خوانده از آن لذت ببرند. اما این پایان ماجرا نبود…

بی‌خانمانی که مشهور شد و خانواده‌اش را پیدا کرد

وقتی برادر ریموندو در صفحه اجتماعی شعر هایی با نام برادر گمشده اش دید بشدت شوکه شد. او خودش را به برادری که ۳۵ سال تمام هیچ خبری از او نداشت رساند. و از او خواست باهم زندگی کنند. و بدین صورت شاعر ما هم توانست به آرزویش که نشر اشعارش بود برسد و هم خانواده اش را بیابد.

ریموندو دیگر بی خانمان نیست. او در کنار خانواده اش زندگی میکند و قرار است کتاب شعرش به زودی چاپ شود. زن جوان مهربان شالا هنوز گاهی او را میبیند و باهم در مورد شعر گفتگو میکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین فایده اینترنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج