۳۵۷۶۰۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سامسونگ، هواوی را به پای میز محاکمه کشاند

در ادامه دعاوی دنباله دار سامسونگ و هوآوی، این بار کره ای ها به دادگاه رفته و ادعا می کنند غول تکنولوژی چین شش مورد از پتنت های آنها را نقض کرده اند.

وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: در ادامه دعاوی دنباله دار سامسونگ و هوآوی، این بار کره ای ها به دادگاه رفته و ادعا می کنند غول تکنولوژی چین شش مورد از پتنت های آنها را نقض کرده اند. در این رابطه کمپانی یاد شده ادعای خسارت ۲۴.۱ میلیون دلاری دارد. بنا به ادعای شرکت مورد بحث، شکایت فوق به خاطر استفاده غیرقانونی از پتنت های آنها در محصولات هوآوی از جمله دیوایس های سری آنر و همچنین موبایل میت ۸ صورت گرفته.
سامسونگ، هواوی را به پای میز محاکمه کشاند

در همین راستا چندی پیش در خبرها خواندیم تولیدکننده چینی اسمارت فون اقدام به اقامه دعوی علیه سامسونگ در ایالات متحده و کشور خود نموده، و به خاطر استفاده غیرمجاز کره ای ها از فناوری ۴G متعلق به هوآوی و چندین مورد تخطی نامشخص در زمینه سیستم عامل و نرم افزار، ادعای خسارت دارد.

لازم به ذکر است این شکایت در نوع خود برای یک شرکت چینی بی سابقه بوده، و نشان می دهد که کمپانی های این کشور به اعتماد به نفس کافی رسیده اند تا بتوانند از حقوق مالکیت معنوی خود دفاع کنند. در همین راستا چند روز بعد کمپانی کره ای نیز اعلام کرد در برابر این شکایت، مقابله به مثل خواهد نمود.

در آخرین پرونده سامسونگ درخواست شده که هوآوی و فروشگاه های زنجیره ای Hengtongda در پکن، تولید و عرضه دیوایس های ذکر شده را متوقف نمایند.

این کمپانی در بیانیه رسمی خود در روز جمعه اعلام کرد: «ما مذاکرات با دیگر صاحبان پتنت را در مورد اعطای جواز منصفانه به صورت صادقانه در دستور کار داریم، اما متأسفانه علیرغم تلاش های مان برای حل دوستانه این مسئله، به ناچار دست به اقدامات قانونی زدیم تا از حقوق مالکیت معنوی خود دفاع کنیم.»

یکی از مقامات هوآوی نیز در همین رابطه می گوید این کمپانی هنوز شکایت نامه رسمی از سامسونگ دریافت نکرده، اما در صورت دریافت احضاریه رسمی «با ارائه مستندات کامل به دفاع از خود خواهند پرداخت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • suicide squad

      هواوی هم چقدر ادعا داره یعنی واقعا گوشیای بی کیفیت و اسباب بازیشو با گوشی های پرچمدار سامسونگ مقایسه میکنه؟ مثل این میمونه که سایپا بره از شرکت فراری شکایت کنه بگه فراری ماشیناشو از رو ماشینا ما میزنه خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج