۳۵۷۶۵۹
۴ نظر
۵۰۳۲
۴ نظر
۵۰۳۲
پ

پرفروش‌ترین برند لوازم خانگی در بازار ایران

پرفروش‌ترین برند لوازم خانگی دنیا راهی بازار ایران و خانه‌های ایرانی شد.

خبرگزاری مهر: برندهای بسیاری در حوزه لوازم خانگی در دنیا مشغول به فعالیت هستند که به واسطه برقراری ارتباط اثربخش با مشتری و در نظرگرفتن نیازهای آنان و همچنین ارائه کیفیت عالی در محصولات و دست آخر تداوم در بروزرسانی محصولات توانسته‌اند در دنیا پرآوازه شوند.

در این بین برند لوازم خانگی «هایر» از آن دست برندهایی است که به دلیل کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب و تنوع کالایی شگفت‌انگیز توانسته ۶ سال پیاپی حائز رتبه اول فروش و رکورددار فروش لوازم خانگی در جهان باشد.

در روز ۲۸ تیرماه مراسمی برای صنف لوازم خانگی به میزبانی شرکت ایلیارویش و با حضور مدیران و روسای اتحادیه‌های اسکاد، امکان و فرهنگیان، مدیران عامل تعاونیهای مصرف، مدیران عالیرتبه دو شرکت همکار (شرکت بازرگانی ایران و ایلیارویش)، اصحاب رسانه و جمعی از فعالان صنف لوازم خانگی و به مناسبت ورود و عرضه محصولات برند «هایر» برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آقای محمد کریمی مدیرعامل شرکت ایلیارویش در خصوص تاریخچه‌ برند هایر گفت: این شرکت چینی یکی از بزرگترین شرکت تولید کننده لوازم خانگی در جهان است که توانسته طی ۶ سال متوالی رتبه نخست تولید و فروش لوازم خانگی را در سطح جهانی کسب نماید و گروه بازرگانی ایلیا رویش تنها نماینده شرکت بازرگانی ایران است که مسئولیت فروش محصولات هایر را در اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و فروشگاه های زنجیره‌ای بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت ایلیا رویش در ادامه به کیفیت محصولات و به‌روز بودن هر دسته از کالاها اشاره کرد و یادآور شد: این شرکت در سال ۲۰۱۰ برنده بهترین طراحی «سیستم رابط اندروید» تلویزیون شده و امروزه تلویزیون های این شرکت از مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا نظیر OLED و HDR و همچنین پنل‌های منحنی استفاده می‌کند.

کریمی در پایانی اعلام کرد به‌زودی یخچالی به ایران معرفی خواهد شد که دارای خصوصیتی بدیع به نام پنجره هوشمند است. وی همچنین ارائه کالای با کیفیت، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش مطلوب و مشتری مداری بگونه ای که در شان مصرف کنندگان عزیزمان باشد را چهار اصل مهم این شرکت برشمرد.

محمد طحان‌پور، رئیس اتحادیه لوزم خانگی هم در این مراسم با تبریک به آقای مهدی ساعتچی اصل مدیرعامل شرکت بازرگانی ایران به دلیل انتخاب یک شریک بازرگانی زبده (ایلیارویش)، گفت: برخی افراد از عبارت «جنس بی کیفیت چینی» برای تمامی محصولات ساخت این کشور استفاده می کنند؛ اما در صورت حضور در کارخانه محصولات، از نزدیک عظمت و کیفیت این محصول را حس خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا در ایران تحت لیسانس نمیسازید اینو

      وقتی بوش توی ترکیه ماشین لباسشویی میزنه چرا ما لااقل جنس مرغوب چینی رو تولید نکنیم تا اشتغال درست بشه و هزینه حمل پایین بیاد و

      از همه مهم تر رقابت بشه تا پارس‌خزر انقدر ... نندازه به مردم

    • لیلا

      کی گفته جنس های پارس خزر ... ؟معلومه شما اصلا از اجناس پارس خزر استفاده نکردید که این حرفهارو میزنید.پارس خزر بهترین محصولات رو داره

    • بدون نام

      اتفاقا هم پارس خزر داشتم هم هایر هم بوش و بوش از همه شون بهتره سامسونگ هم بد نیست

      اصلا پارس خزر خوب هم باشه آیا با رقابت مشکلی براش پیش میاد ؟ جز اینکه مجبور به بهتر بودن بهتر میشه

    • بدون نام

      چقدر گرفتید دارید تبلیغ می کنید،ارج بهتربود.بدنه یخچال حایر خیلی خیلی ضعیف است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج