۳۵۷۶۷۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

برگزاری بی سر و صدای جشن حافظ

در حالی که اوایل هفته گذشته اعلام شد جشن حافظ که قرار بود روز بیست و هشتم تیرماه برگزار شود به زمانی دیگری موکول شده، دیروز در ساعات پایانی، خبرنگار بانی فیلم مطلع شد که شانزدهمین دوره این مراسم و جشن امروز شنبه دذر تالار وحدت برگزار خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: در حالی که اوایل هفته گذشته اعلام شد جشن حافظ که قرار بود روز بیست و هشتم تیرماه برگزار شود به زمانی دیگری موکول شده، دیروز در ساعات پایانی، خبرنگار بانی فیلم مطلع شد که شانزدهمین دوره این مراسم و جشن امروز شنبه دذر تالار وحدت برگزار خواهد شد.

با توجه به دوره های گذشته و استفاده برگزارکنندگان جشن از تمامی ابزارهای تبلیغاتی، اما این دوره از جشن خصوصی دنیای تصویر برهلاف دوره های پیش در یک شرایط ویژه و در سکوتی خبری در مقایسه با دوره پیش برگزار خواهد شد.

پیش تر علی معلم مسئول و مدیر برگزاری جشن دنیای تصویر در گفت وگویی اعلام کرده بود که: «جشن‌ حافظ تکمیل‌کننده همه‌جانبه فیلم فجر است…»

به هر حال بر اساس شنیده های خبرنگار ما، تغییر مکان برگزاری به تالار وحدت - که گنجایش محدودی نسبت به سالن وزارت کشور و برج میلاد دارد و همچنین عدم اعلام زمان برگزاری در رسانه ها، همگی از الزاماتی خبر می دهد که این دوره را نسبت به دوره های قبل متمایز می سازد.

از سایر نکات در مورد این دوره باید به چینش دعوت از رسانه ها و محدویت های آن اشاره کرد که نشان می دهد جشن شانزدهم مجله دنیای تصویر، از حیث تعداد مهمانان و البته نوع برگزاری با محدودیت هایی نسبت به سالهای گذشته روبروست.

گفتنی است جشن دنیای تصویر تمامی رشته های اعم از فیلم و تلویزیون و موسیقی و … را توسط هیاتی که خود علی معلم مدیر مجله دنیای تصویر آن را انتخاب می کند، برگزیدگان رشته های مختلف را معرفی و در شب جشن این ماهنامه به برندگان که معمولا تعدادشان هم کم نیست جایزه تندیس می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلام

      چرا باید مجلس لسان الغیب بی سرو صدا باشد جای تااااسسسففففف ....... ¡

    • آناهیتا

      تقصیر این خانوماست از بس ول وباز بدون حجاب محدودیت ایجاد کردن اخه اینجا ایرانه نه واشنگتن

    • بدون نام

      متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج