۳۵۷۷۵۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۲)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون می پردازیم. امید به اینکه بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.
*************
بازی chronology ؛ در زمان ماجراجویی کنید

Chronology بازی بسیار عالی و جذاب در سبک ماجراجویی می باشد که داستان اصلی آن در حول یک پیرمرد و حلزون می گردد. این دو کاراکتر در حال ماجراجویی در گذشته و آینده هستند و همین موضوع داستان بازی را رقم می زند؛ داستانی که بدون شک می تواند ساعات بسیار زیادی شما را سرگرم کند. این پیرمرد و حلزون آینده را شکل خواهند داد. پازل ها و معماهای مختلفی در این بازی قرار داده شده است که شما وظیفه دارید انها را حل کنید. برای این کار باید به پیرمرد و حلزون کمک کنید. هرکدام از این کاراکترهای دارای مهارت های ویژه ای می باشند. شما می توانید از مهارت های هرکدام از این شخصیت ها در هر زمانی که دوست داشتید استفاده کنید. در اصل می توانید مهارت های این دو شخصیت را با یکدیگر ترکیب کنید. البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که در مکان مناسب از مهارت های هرکدام از این شخصیت ها استفاده کنید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)

معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
خط گیم پلی بازی به گونه است که شما را به چالش خواهد کشاند.برای انجام بازی شما به زمان های گذشته و آینده سفر خواهید کرد و همین موضوع سفر در زمان! می تواند هیجان بازی را بیشتر کند. آینده بازی و آنچه که در گیم آن وجود دارد، به صورت کلی به کاراکتر بازی مرتبط است. یعنی شما تعیین خواهید که بازی چگونه انجام شود. Chronology دارای محیطی بسیار پویا و مرتعش می باشد. در این بازی شما شاهد گرافیکی بسیار خیره کننده و عالی خواهید بود که با وجود رنگ های مختلفی که در بازی وجو دارد، لذت انجام بازی چند برابر می شود. گرافیک اچ دی این بازی ماجراجویی را یکی از اصلی ترین عواملی می توان دانست که گیمر را به سمت خود جذب خواهد کرد، ریزترین جزئیات بازی، با گرافیکی بسیار عالی طراحی شده اند. کاراکترهای بازی حرکات اکشن بسیار جذابی دارند. همچنین بازی Chronology آپدیت های جدیدی را به صورت دوره ای از سازنده دریافت می کند که در آن شاهد معماهای جدید و همچنین اضافه شدن شخصیت هایی جالب خواهید بود.

معرفی اپلیکیشن و بازی (2)

معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)

بازی Bridge Rider ؛ پل سازی در دنیای لِگو

Bridge Rider یکی از بازی‌هایی است که به‌سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرده، بازی‌ای که باید در آن با پل‌سازی مسیر حرکت ماشین‌های فانتزی را هموار کنید.بازی Bridge Rider در همان نگاه اول شما را شگفت‌زده می‌کند؛ خبری از گرافیک خارق‌العاده نیست و فضا هم جوری است که انگار با لِگو ساخته شده. راننده‌ای سوار ماشینی معمولی منتظر است که پلی روبه‌رویش ساخته شود تا بتواند مسیر را ادامه بدهد. اما این پل چگونه ساخته می‌شود؟ الوارهای چوب به صورت افقی رد می‌شوند و باید آن‌ها را با یک تقه جای دقیق کار بگذارید. بعد از ساختن پل است که ماشین راه می‌افتد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)

معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
این کار آن‌قدرها هم که به نظر می‌آید، ساده نیست. اگر لحظه‌ای تعلل کنید، الوار چوب درون آب می‌افتد، یا پل کج و کوله می‌شود و امتیاز کامل نمی‌گیرید. در راه سکه‌هایی کار گذاشته شده که با گرفتن آن‌ها امتیازتان بیشتر می‌شود و می‌توانید ماشین و راننده‌اش را عوض کنید. ترکیب‌های مختلف ماشین و راننده هم می‌تواند بسیار جذاب باشد، به جذابیت ساختن لگو. Bridge Rider علی‌رغم ظاهر و گیم‌پلی ساده‌اش بسیار جذاب است و دقت زیادی می‌طلبد. همین باعث شده در مدتی کوتاه به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور تبدیل شود. خودتان امتحان کنید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)

معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
برنامه Lolicam - easy selfie cam ؛ روی عکس و ویدئو هایتان بیش از 4000 افکت زنده قرار دهید
بعد از گسترش عکس‌های سلفی در چند سال اخیر، مدتی است که محبوبیت ویدئوهای سلفی هم افزایش یافته است. گل سرسبد اپلیکیشن‌هایی که بر اساس ویدئوهای سلفی ساخته شده‌اند اپلیکیشن محبوب دابسمش است که در چند ماه به سرعت فراگیر شد. lollicam اپلیکیشن دیگری است که بر پایه ویدئوهای سلفی ساخته شده. lollicam اپلیکیشنی است که با آن می‌توانید پیش از ضبط ویدئو افکت‌های مختلفی روی سلفی خود کار بگذارید. البته این قابلیت به خودی خود قابلیت خاصی نیست؛ آنچه این اپلیکیشن را از اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می‌کند تنوع افکت‌های آن است.
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
lollicam علاوه بر افکت‌های معمول تغییر رنگ و روشنایی، پر از صورتک، عینک، سبیل و استیکرهایی است که به‌طور هوشمند روی صورت شما می‌نشینند و، با قابلیت تشخیص چهره این اپلیکیشن، با صورت شما حرکت هم می‌کنند. lollicam همچنین به شما اجازه می‌دهد که فایل‌های GIF جذاب هم از خودتان بسازید و برای دوستانتان بفرستید. دیگر قابلیت این اپلیکیشن امکان ساختن ویدئوکلیپ و گذاشتن هر آهنگی روی ویدئوهاست. همچنین می‌توانید با تغییر سرعت پخش ویدئو، کلیپ‌هایتان را جذاب‌تر کنید. قابلیت Beauty Mode هم صورت شما را پیراسته‌تر می‌کند.در نهایت، درست است که lollicam برای ساخت ویدئوهای سلفی طراحی شده است، اما نه به ویدئو محدود می‌شود و نه به سلفی. با این اپلیکیشن می‌توانید با استفاده از هر دو دوربین هم عکس و هم ویدئوی جذاب بسازید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
بازی God of Rome ؛ یک جنگ تمام عیار در عصر اسطوره ها و افسانه های روم باستان

یک بازی اکشن و زیبا با گرافیک بسیار بالا می باشد که توسط کمپانی معروف Gameloft طراحی شده است. این بازی از انجایی که سازنده بزرگی را پشت سر خود دارد, پس حتما از گیم پلی بی نظیری برخوردار است! خدایان روم یک بازی رزمی و حماسی می باشد که در عصر اسطوره ها و افسانه های روم باستان اجرا می شود .
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
روح قدرتمند ترین خدایان روم احظار شده و جنگی تمام عیار شکل گرفته است! در این بین شما باید مبارزه کنید تا ارامش را برگردانید. تالاری از قهرمانان در انتظار شماست تا انها را اموزش داده و به جنگ ببرید! اینجاست که داستانی حماسی سرشار از چالش های روزانه با جوایز عرفانی و افسانه ای شکل می گیرد و شما باید در ان ایفای نقش کنید. البته ناگفته نماند که می توانید به صورت انلاین با دیگر بازیکنان سراسر جهان به صورت PvP (بازیکن در برابر بازیکن) بازی کنید و رنک خود را در جدول امتیازات افزایش دهید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
برنامه GIPHY ؛ تصویر متحرک مورد نظر خود را سریع پیدا کنید
حالا دیگر خیلی وقت‌ها جواب دوستانمان را نه با حرف یا ایموجی، که با تصاویر GIF می‌دهیم؛ در اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، تلگرام و... به دنبال تصاویر متحرکی می‌گردیم که منظور ما را به بهترین و بامزه‌ترین شکل بیان کند. اما جستجو در میان بانک تصاویر GIF معمولا کار ساده‌ای نیست و خیلی وقت‌ها می‌بینیم که دوستانمان چیزهایی پیدا کرده‌اند که خود ما هر چه گشته‌ایم، پیدا نکرده‌ایم.
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
Giphyاپلیکیشنی است برای جستجو در تصاویر GIF. مجموعه تصاویر این اپلیکیشن به نسبت مجموعه‌های دیگر کامل‌تر است و جستجو در آن ساده‌تر است. به راحتی می‌توانید تصاویر سریال Game of Thrones یا منتخب بازی‌های ورزشی را به صورت فایل GIF در مجموعه این اپلیکیشن پیدا کنید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به اشتراک بگذارید. دیگر قابلیت Giphy این است که می‌توانید در آن پخش خودکار فایل‌های GIF را غیرفعال کنید و به این ترتیب، وقتی سرعت اینترنت پایین است زمان زیادی صرف پخش تصاویری نکنید که از آن‌ها خوشتان نمی‌آید. اگر به دنبال روش‌های جدید و جذاب برای گفتگو با دوستانتان هستید، Giphy مجموعه کاملی از تصاویر متحرک در اختیارتان قرار می‌دهد. طبقه‌بندی موضوعی تصاویر پیدا کردن تصویر دلخواه را برایتان ساده‌تر می‌کند. امتحان کنید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
معرفی اپلیکیشن و بازی (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مورد در کشور عزیز ما قابل دسترس نیست نمیشه دانلود کرد خودتون امتحان کنین بعد بزارین

    • مسعود

      مرسییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج