۳۵۷۹۸۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ستاره‌های احتمالی ۱۶ تیم لیگ برتری

لیگ‌برتر ایران در حالی از فردا رسما استارت می‌خورد که همه در انتظار دیدن ستاره‌های تیم‌های خود هستند.

ورزش سه: لیگ‌برتر ایران در حالی از فردا رسما استارت می‌خورد که همه در انتظار دیدن ستاره‌های تیم‌های خود هستند. در این بین تیم‌های هستند که با خرید ستاره‌های لیگ‌برتر امیدوار به قهرمانی هستند و تیم‌های دیگری هم هستند که ترجیح داده‌اند تیم‌های یکدستی را روانه مسابقات کنند.

با تماشای تک ستاره‌های تیم‌های لیگ‌برتری با ما همراه باشید:

استقلال و امیدواری به امید

تیم فوتبال استقلال با توجه به ستاره‌هایی که در فصل نقل و انتقالات جذب کرده، کار سختی است که بتواند بین آنها یک ستاره را انتخاب کرد. با این حال امید ابراهیمی در تمرینات پیش فصل استقلال نشان داده که ارزش این هم توجه و تلاش برای تمدید قراردادش را داشته است و بی‌تردید مهمترین بازیکن آبی‌ها برای لیگ شانزدهم محسوب می‌شود.

قهرمان و امیدواری به یک ملی‌پوش

تیم فوتبال استقلال‌خوزستان که فصل گذشته با استفاده از یک تیم یکدست موفق شد به عنوان قهرمان لیگ پانزدهم خود را معرفی کند، مهمترین ستاره‌اش برای فصل جدید رحیم زهیوی است، بازیکنی که با توجه به نمایش درخشان در بازی‌های فصل گذشته موفق شد پیراهن تیم‌ملی را هم برتن کند.

امیری در پرسپولیس هم ستاره می‌شود

پرسپولیس هم برای لیگ شانزدهم تیم پرمهره‌ای را روانه مسابقات خواهد کرد اما شاید ستاره این تیم وحید امیری باشد، بازیکنی که قرمزها موفق شدند او را از چنگ استقلال دربیاورند. امیری امیدوار است که بتواند با درخشش در پیراهن پرسپولیس نمایش درخشان خود در نفت‌تهران را ادامه بدهد و همچنان یکی از مهره‌های ثابت تیم‌ملی باشد.

یوسفی همچنان ستاره پدیده

هرچند تیم فوتبال پدیده در فصل نقل و انتقالات مهره‌های نسبتا خوبی جذب کرده است با این حال همچنان به نظر می‌رسد که محسن یوسفی مثل فصل گذشته ستاره تیمش باشد. یوسفی با عملکرد خوبی که فصل گذشته داشت یکی از مهره‌های تاثیرگذار لیگ پانزدهم لقب گرفت.

ابوالفضل ابراهیمی ستاره جدید پیکان

تیم فوتبال پیکان در فصل نقل و انتقالات ترجیح داد بازیکنان باتجربه‌ای به جمع خود اضافه کند، بازیکنانی که سال‌های آخر فوتبالشان را پشت سر می‌گذارند و انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ جدید دارند. با این حال به نظر می‌رسد ابوالفضل ابراهیمی مهمترین بازیکنی است که پیکانی‌ها موفق شده‌اند به جمع خود اضافه کنند. بازیکنی که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و می‌تواند نقش مهمی در کم گل خوردن این تیم داشته باشد.

رفیعی مهمترین بازیکن هالیوودی‌های تبریزی

تراکتورسازی بی‌تردید پرستاره‌ترین تیم این فصل لیگ‌برتر است که از بازیکنان تاثیرگذاری مثل کرار جاسم، لوسیانو ادینهو، محمد نوری، فرزاد حاتمی، هادی محمدی و محمد ابراهیمی بهره می‌گیرد. اما به نظر می‌رسد مهمترین بازیکن این تیم مثل فصل گذشته همچنان سروش رفیعی باشد، بازیکنی که به گفته خیلی‌ها تاثیرگذارترین بازیکن سال‌های اخیر فوتبال است.

پهلوان در ذوب‌آهن ستاره می‌شود

احسان پهلوان موفق شده در سال‌های گذشته سیر صعودی داشته باشد تا جایی که امروز مهمترین ستاره تیمش است. پهلوان در پست وینگر چپ یکی از بهترین بازیکنان لیگ‌برتر است و امسال هم یحیی گل‌محمدی روی نفوذهای او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

ترابی به دنبال حضور مستمر در تیم‌ملی

با وجود اینکه تیم فوتبال سایپا مسعود حسن‌زاده‌ را از ذوب‌آهن جذب کرده است با این حال به نظر می‌رسد مهدی ترابی همچنان ستاره این تیم در لیگ شانزدهم باشد. ترابی ۲۰ ساله که خیلی زود به یک ستاره در فوتبال ایران تبدیل شده است، امید اول فرکی در خط هافبک تیمش محسوب می‌شود.

مهرداد محمدی در راه برادر

بعد از پیوستن میلاد محمدی به لیگ روسیه مهرداد هم مسیر پیشرفت را در پیش گرفته است و در فصل نقل و انتقالات ترجیح داد به عنوان یک ستاره به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ‌برتر بپیوندد. سپاهان بازیکنان تاثیرگذاری مثل فرید کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی و حتی محرم نویدکیا را در اختیار دارد اما به نظر می‌رسد مهرداد محمدی مهمترین بازیکن این تیم در لیگ شانزدهم باشد.

صبا در انتظار بازگشت حسن‌زاده‌

احمد حسن‌زاده‌ بعد از ۲ سال دوری از سطح اول فوتبال به خاطر گذراندن سربازی دوباره به صبا پیوسته و امیدوار است بار دیگر بتواند نظر مثبت کی‌روش را جلب کند. به نظر می‌رسد اگر حسن‌زاده روی فرم باشد می‌تواند به عنوان مهمترین بازیکن صبا در لیگ شانزدهم لقب بگیرد.

رضا نوروزی ستاره تیم بی ستاره

صنعت نفت آبادان بدون تردید کم‌ستاره‌ترین تیم این فصل لیگ‌برتر است، تیمی که با کمترین هزینه بسته شده است اما هواداران پرشور این تیم امیدوارند که بتوانند در لیگ‌برتر بمانند. در این بین به نظر می‌رسد رضا نوروزی ستاره این فصل صنعت نفت آبادان باشد چراکه سابقه آقای گلی در لیگ‌برتر را در کارنامه خود دارد.

چاگو امید اول سعداوی

تیم فوتبال فولاد بی‌تردید در سال‌های گذشته کم ستاره‌ترین تیم تاریخ خود را تجربه می‌کند. در روزهایی که کمتر ستاره‌های فصل گذشته این تیم حاضر به ماندن شده‌اند، ماتیاس چاگو را می‌توان ستاره قرمزهای اهوازی در لیگ شانزدهم دانست.

گسترش خلعت دارد

تیم فوتبال گسترش یکی از تیم‌هایی است که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان بسیار تاثیرگذاری جلب کرده است، از فرناندو دخسوس گرفته تا شیمبا اما به نظر می‌رسد مهمترین بازیکن این تیم برای لیگ شانزدهم محمدرضا خلعتبری باشد. بازیکنی که با عملکرد خوبش در تمرینات پیش فصل فراز کمالوند را بسیار امیدوار کرده است.

ماشین‌سازی در رویای بازگشت پیام

تیم فوتبال ماشین‌سازی در فصل نقل و انتقالات تیمی با شخصیت و با مهره‌های تاثیرگذار را دور هم جمع کرد. اما به نظر می‌رسد پیام صادقیان اگر بتواند نشانی از روزهای اوج خود داشته باشد، ستاره این تیم در لیگ شانزدهم بشود. صادقیان بعد از جدایی از پرسپولیس روزهای تاریکی را در فوتبال ایران پشت سر گذاشته است و باید دید آیا رسول خطیبی می‌تواند این بازیکن را دوباره احیا کند یا نه.

مهندس عصای دست دایی

در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی به خاطر بلاتکلیفی نفت‌تهران از این تیم جدا شدند و تنها بازیکنانی در این تیم باقی ماندند که به نوعی به پیراهن خود وفادار بودند. در این بین به نظر می‌رسد مهمترین بازیکن نفت‌تهران در لیگ شانزدهم ایمان مبعلی باشد. بازیکنی که نقش پررنگی در حضور این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت و حالا تلاش می‌کند به علی دایی کمک کند تا این تیم به روزهای خوب خود برگردد.

علی‌عسگری ستاره‌ای دور از پرسپولیس

حمیدرضا علی‌عسگری از زمانی که از پرسپولیس جدا شد ترجیح داد فوتبالش را زیرنظر فرهاد کاظمی ادامه دهد و در این روزها به یک بازیکن کاملا تاثیرگذار تبدیل شده است. هر چند مشهد بازیکنان خوبی مثل روح‌الله سیف‌اللهی، علیرضا نورمحمدی، ایوب کلانتری و میلاد کمندانی را جذب کرده است با این حال امید اول فرهاد کاظمی به علی‌عسگری باتجربه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدحاتمی

      بسیارعالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج