۳۵۷۹۹۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شکار رنجروور اسپرت کوپه در خیابان ها

به‌نظر می‌رسد لندروور قصد دارد طیف محصولات رنجروور را با یک مدل جدید که بنا بر گزارشات اسپرت کوپه نام دارد گسترش دهد. این SUV متوسط، پلت‌فرم خود را از جاگوار F-Pace قرض گرفته است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: به‌نظر می‌رسد لندروور قصد دارد طیف محصولات رنجروور را با یک مدل جدید که بنا بر گزارشات اسپرت کوپه نام دارد گسترش دهد. این SUV متوسط، پلت‌فرم خود را از جاگوار F-Pace قرض گرفته است. حال به‌تازگی تصاویر جاسوسی جدید از این خودرو منتشرشده که آن‌را در حال آزمایش در پیست نوربرگ‌رینگ نشان می‌دهد.

شکار رنجروور اسپرت کوپه در خیابان ها

رنجروور اسپرت کوپه، رنجرووری با سقف شیب‌دار خواهد بود که برای رقابت با ب‌ام‌و X۶ و مرسدس بنز GLE کوپه به بازار می‌آید. سقف شیب‌دار و شیشهٔ عقب زاویه‌دار این خودرو کاملاً در تصاویر جاسوسی مشخص است چراکه استتار پشت خودرو بسیار ضعیف بوده و شیشهٔ زاویه‌دار عقب به‌طور کامل پنهان نشده است. جلوی خودرو نیز با جلوپنجرهٔ باریک و شیشهٔ جلوی شیب‌دار، طراحی آئرودینامیکی دارد.

شکار رنجروور اسپرت کوپه در خیابان ها

انتظار می‌رود در داخل خودرو صندلی‌هایی لوکس و راحت برای چهار نفر تعبیه‌شده باشد. پلت‌فرم جاگوار F-Pace به‌گونه‌ای طراحی‌شده که به اشتراک گذاشتن آن میان محصولات مختلف به‌آسانی قابل انجام باشد؛ بنابراین در رنجروور اسپرت کوپه هم احتمالاً شاهد ارائهٔ طیف وسیعی از موتورهای چهار و شش سیلندر، نمونهٔ هیبریدی و حتی یک نسخهٔ تمام برقی خواهیم بود.

شکار رنجروور اسپرت کوپه در خیابان ها

به‌احتمال‌زیاد تا چند ماه آینده همچنان باید شاهد انتشار تصاویر استتار شدهٔ رنجروور اسپرت کوپه باشیم چراکه بنا بر گزارشات، این خودرو تا اواخر سال ۲۰۱۷ رونمایی نخواهد شد. بنابراین احتمالاً فروش آن در سال ۲۰۱۸ آغاز می‌گردد.
شکار رنجروور اسپرت کوپه در خیابان ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج