۳۵۸۰۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

دلتنگی های دروازه بان ملی پوش پرسپولیس

گردان این روزها دودل شده. دلش نمی خواهد همه فکر کنند رقابت را باخته و توانایی هایش در حد پرسپولیس نیست.

دلتنگی های دروازه بان ملی پوش پرسپولیس

تماشا: گردان این روزها دودل شده. دلش نمی خواهد همه فکر کنند رقابت را باخته و توانایی هایش در حد پرسپولیس نیست. دروازه بان سابق ذوب آهن که به عنوان گلر ملی پوش به پرسپولیس آمد، حالا به جایی رسیده که در بازی دوستانه مقابل تیم دسته سومی شهرداری نظرآباد هم بازی نمی کند.

دلتنگی های دروازه بان ملی پوش پرسپولیس

این اتفاقات باعث شده او نگران آینده اش باشد. گردان در گفت و گو با تماشا، از شایعه احتمال جدایی اش از پرسپولیس و نیمکت نشینی در این تیم صحبت کرده:

در بازی با شهرداری نظرآباد هم بازی نکردی. شایعات زیادی درباره جدایی ات از پرسپولیس و رفتن به سپاهان شنیده می شود.

- به خدا از این مسئله خبر ندارم. من یک کلمه هم با سپاهانی ها صحبت نکرده ام. شاید باشگاه صحبت کرده باشد اما از طرف باشگاه هم به من اطلاعی نداده اند. اگر من را نخواهند یا قصد داشته باشند من را با بازیکن دیگری عوض کنند، شرایط فرق می کند و باید اول با من صحبت کنند.

در چهره ات اثری از آن روحیه ابتدای فصل نیست. قافیه را باخته ای؟

- نه، بی روحیه نیستم. از چند وقت قبل روحیه بهتری دارم اما اگر بگویم از همه شرایط راضی ام دروغ گفته ام. طبیعی است ناراضی باشم. ۱۱ هفته روی نیمکت نشسته ام و تمام موقعیت هایم را از دست داده ام. باید دوباره همه چیز را از اول شروع کنم و بجنگم. منتظر فرصت هستم. من فوتبالیستم و برای نیمکت نشینی به پرسپولیس نیامده ام. بازیکن تیم ملی بودم و آمدم تا جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا کنم اما آن را کاملا از دست داده ام.

با این تفاسیر حسابی از شرایط ناراضی هستی.

- من خیلی خوب تمرین می کنم اما فرصتی برای دیده شدن به من داده نمی شود. تا وقتی شرایط اینطور باشد نمی توانم خودم را نشان بدهم. اصلا توانایی هایم را به چه کسی نشان بدهم وقتی دیده نمی شوم؟ باید یک برنامه ریزی خوب برای آینده ام بکنم تا شرایطم از این بدتر نشود.

چرا با صلاح الدین اونق تمرین می کردی؟

- اونق یکی از دروازه بان های خوبی است که من می شناسم. او در این فوتبال به چیزی که حقش بود نرسید. جایگاه او این نیست که در لیگ یک مربیگری کند. من در تیم نساجی فوتبالم را شروع کردم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

ناجی ادعا می کند به تو اعتماد دارد اما چرا با مانوئل حرف نمی زند؟

- این اخلاق را ندارم که با مربی ام درباره بازی دادنم حرف بزنم و با حرف زدنم بروم داخل زمین. مربی باید تمرینم را ببیند و اگر صلاح دید بازی ام بدهد، در غیر اینصورت نمی توانم کار خاصی بکنم.

تو با یک اشتباه کاملا محو شدی. به نظرت خارجی بودن مربیان و حضور یک گلر خارجی در این اتفاقات چقدر تاثیر داشت؟

- من از خدایم بود یک فرصت دیگر داشته باشم. من اشتباه کردم و جای توجیه ندارد اما انتظار نداشتم یک دروازه بان دیگر بیاورند. من نامه عذرخواهی را به خاطر مربیان تیم ننوشتم. من از هواداران عذرخواهی کرده بود. انتظار نداشتم بعد از یک اشتباه جایگاهم را از دست بدهم. به نظرم نیمکت نشینی ام به آن اشتباه مربوط نمی شود!

پس به چه چیزی مربوط است؟

- بی خیال! اشتباه برای هر بازیکنی وجود دارد. خیلی از بازیکنان ما هم در این مدت اشتباه کرده اند اما دوباره فرصت پیدا کرده اند.

با این شرایط باید منتظر جدایی ات بود؟

- الان زمان مناسبی برای این بحث ها نیست. بهتر است حرف نزنم. به موقع بهترین تصمیم را می گیریم. تا آخرین لحظه منتظر این می مانم که فرصت به دست بیاورم اما اگر نشد در نیم فصل تصمیم دیگری می گیرم.

دلت برای تومیسلاو (مربی دروازه بانان ذوب آهن) تنگ نشده؟

- تومیسلاو یک مرد فوق العاده بود و جدا از بحث مربیگری حس خوبی به من می داد. روزهای خوبی با او داشتم. کلا جو ذوب آهن و مربیانش فرق می کرد. من خوب تمرین می کردم وهیچ وقت این بحث ها را نداشتیم. دلم برای اصفهان تنگ شده. آرزو می کنم دوباره شاگرد تومیسلاو باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج