۳۵۸۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با صدای «هومن جاوید» به تهیه کنندگی «بهرام رادان» و موسیقی «بابک زرین»

«شاه ماهی» در سطح شهر

چند سالی هست «بهرام رادان» و «هومن جاوید» فعالیت های مشترکی را در زمینه موسیقی شروع کرده اند. آخرین نتیجه این همکاری مشترک، تهیه کنندگی ستاره مشهور سینمای ایران برای آلبوم «شاه ماهی» است که از صبح دیروز در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

«شاه ماهی» در سطح شهر

تماشا: چند سالی هست «بهرام رادان» و «هومن جاوید» فعالیت های مشترکی را در زمینه موسیقی شروع کرده اند. آخرین نتیجه این همکاری مشترک، تهیه کنندگی ستاره مشهور سینمای ایران برای آلبوم «شاه ماهی» است که از صبح دیروز در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

این خواننده که پیش از این سابقه همکاری های درخشانی به عنوان خواننده و آهنگساز با گروه «رومی» و «بهرام رادان» را داشته و در بین مخاطبان خاص پسند موسیقی هم محبوبیت زیادی دارد، بالاخره و پس از سال ها با آلبوم جدیدش در بازار موسیقی آفتابی شد.

«شاه ماهی» با 8 قطعه و ترانه های مریم دلشاد، حمیدرضا صمدی، پگاه موسوی و افشین یداللهی منتشر شده است که در بین اسامی ترانه سراها، نام «ی. گلرویی» نیز به چشم می خورد که احتمالا منظور «یغما گلرویی» است و اینکه اسم این خواننده چطوردر آلبوم خواننده های دیگر به صورت کاحمل درج می شود و در این آلبوم چنین اجازه ای داده نشده، از علامت سوال های اختصاصی بازار موسیقی داخل کشور است!

در بخش ملودی بابک زرین و خود هومن جاوید آثاری را داشته اند و مهران خلیلی، بابک زرین و حسین سالاری مقدم قطعات را تنظیم کرده اند.

بهرام رادان تهیه کننده این آلبوم است و «علی اوجی» نیز مدیریت هنری آلبوم را برعهده داشته است.

«شاه ماهی» در سطح شهر

فضای کار

هومن جاوید درباره فضای آلبوم جدیدش اعتقا دارد: «فکر می کنم بخش عظیمی از مردم از آن دسته افرادی هستند که ملودی کارها برای شان مهم است، بنابراین آنهایی که ملودی های «بابک زرین» را دوست دارند، مطمئنا آلبوم «شاه ماهی» را هم دوست خواهندن داشت.

اگر بخواهم مثالی بزنم که مخاطب بیشتر با جنس کار من آشنا شود، فکر می کنم سبک من بین خوانندگان نسل جدید بیشتر به «سیروان خسروی» نزدیک است و آنهایی که موسیقی فانکی و پاپ راک دوست دارند، این آلبوم را هم دوست خواهند داشت.»

دغدغه های این سال های من

این خواننده درباره دغدغه های این سال هایش نیز می گوید: «بین سال های ۷۷-۷۶ نخستین آلبومم به نام سایه خود را با «بابک امینی» شروع کردیم که سال ۷۸ به بازار موسیقی عرضه شد و براساس تفکرات آهنگساز ساخته شد.

آلبوم دومم با گروه «راز شب» رقم خورد که باز هم بر پایه کار گروهی بود. کار بعدی ام نیز با حضور «رامین بهنا» به نان «زیبا زی» ساخته شدو در آلبوم «آزمون و خطا» «بابک ریاحی پور» نیز ۳ قطعه مشترک داشتیم.

تمام تجربه های انتشار یافته از من طی سال های اخیر، کارهای گروهی بده اند. بعد از انتشار آلبوم «زیبا زی» که آخرین آلبوم تا قبل از «شاه ماهی» به حساب می آید، بیشتر درگیر تنظیم، آهنگسازی، اجرا و کنسرت بودم تا جمع آوری آلبوم. در این مدت بیشترین همکاری را با گروه های «رومی» و «دارکوب» و همچنین در اکثر کنسرت های شان حضور داشته ام، ضمن اینکه موسیقی فیلم و سریال های متعددی هم ساخته ام. بنابراین طی این سال ها در زمینه موسیقی بیکار نبوده ام؛ تا اینکه سال گذشته احساس کردم می خواهم حرف جدیدی بزنم و تصمیم به گردآوری یک آلبوم انفرادی گرفتم.»

مثل همیشه از دوستداران و مخاطبان موسیقی تقاضا داریم جهت حمایت از هنرمندان موسیقی، آلبوم های منتشر شده را به صورت اورجینال تهیه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج