جاباما
۳۵۸۲۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نقدی: به خاطر رای، ابزار مفسده را ترویج نکنید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما مسئولان نباید کلاه سر مردم بگذاریم و به خاطر اینکه خودمان را خوب جلوه دهیم ابزار مفسده انگیز جامعه را ترویج کنیم تا دوباره مردم به ما رای دهند.

خبرگزاری مهر: مراسم امحای ۱۰۰ هزار دستگاه گیرنده ماهواره، باحضور سردار نقدی و جمعی از خانواده های داوطلب اهدا کننده برگزار شد. نکته مهم در این مراسم اینکه تمام این یکصد هزار ماهواره داوطلبانه از طرف هم وطنان اهدا شده است.

طرح جمع آوری داوطلبانه و امحای یکصد هزار ماهواره باحضور پایگاه های بسیج مشارکت کننده در این طرح از جمله پایگاه های شید رجایی، شهید هاشمی و زینب کبری(س) برگزار گردید.

سردار محمد رضا نقدی در ابتدای این مراسم گفت: این جمع آوری گیرنده ها، بخشی از کارهای با برنامه اغنایی است که مردم داوطلبانه مشارکت کردند.

وی ادامه داد: طبق آمارها بیش از یک میلیون نفر، ماهواره های خود را تحویل داده اند که نشان می دهد این طرح، حرکتی مردمی و ملی برای اصالت فرهنگی و امنیت جامعه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مضرات شبکه های ماهواره ای، آورد: ما باید با مردم صادق باشیم و واقعیت این است که شبکه های ماهواره ای غالبا مفسده انگیز هستند و اخلاق و فرهنگ جامعه را به انحراف می کشند.

سردار نقدی با اشاره به تحرکات اخیر وزارت ارشاد اضافه کرد: دست آورد اصلی این شبکه ها افزایش طلاق، اعتیاد و ناامنی جامعه است، کسی که در مسند کار فرهنگی قرار می گیرد باید با مردم صادق باشد نه این که ببیند مردم چه دوست دارند همان را به کرسی بنشاند.

وی در پاسخ به این سوال که وزیر ارشاد اظهاراتی در مورد اصلاح قانون ماهواره داشته، گفت: آقای وزیر اگر آمار دقیقی در خصوص تاثیرات ماهواره بر ارتقا و تحکیم خانواده ها و یا روابط سالم کودکان دارند اعلام کنند تا ما هم بدانیم اما طبق آمار اغلب این شبکه ها نه تنها بنیان خانواده را سست می کنند بلکه در شبکه تحصیلی اختلال ایجاد کرده و اغلب نظر سنجی ها نشان می دهد کودکانی که تحت تاثیر ماهواره هستند در محیط تحصیلی و خانواده رفتاری غیر مودبانه دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همچنین در بزرگ ترین نظر سنجی کشور که توسط سازمان های وابسته به بسیج انجام گردید، امسال نزدیک به ۱۸۰۰۰۰نفر مشارکت کرده اند که غالب آنها ضرر شبکه های ماهواره ای را بیشتر از نفعشان می دانند. ما مسئولان نباید کلاه سر مردم بگذاریم و به خاطر اینکه خودمان را خوب جلوه دهیم ابزار مفسده انگیز جامعه را ترویج کنیم تا دوباره مردم به ما رای دهند. صداقت و راست گویی با مردم مهمترین رکن یک مسئول است و ما در بسیج این طور بوده ایم که نتیجه اش حضور و مشارکت مردم در امحا و نابودی ماهواره بوده است.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: شبکه های ماهواره ای آزادی گردش اطلاعات را بهانه قرار می دهند و البته ما مخالف گردش آزادانه اطلاعات نیستیم کما اینکه سال ها قبل بسیجیان پیشنهاد شفاف سازی در حقوق ها را داشتند. در همین راستا همین شبکه های ماهواره ای وقتی پای رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی مطرح می شود موضعشان تغییر می کند و خودشان حامی مفسد اقتصادی می شوند فلذا می توان نتیجه گرفت این شبکه ها ماموریت دارند تا جامعه را به سمت فساد ببرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در انتها به این نکته اشاره کرد و گفت: امروز جوان ایرانی برای مستکبران خطرناک است زیرا در مکتب انسان پرور تربیت می شود و زیر بار ظلم نمی رود و از همین رو بوده که دشمن به دنبال فاسد کردن جوان ایرانی هست. من به مردم با صداقت می گویم که شبکه های ماهواره ای زندگی شما را از بین می برد و از یک میلیون مردمی که ماهواره خود را خاموش کرده اند سپاس گذارم و امیدوارم روز به روز به تعداد آنها افزوده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج