۳۵۸۵۴۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«لبخند رخساره» با دیرباز و اسکندری

نویسنده سریال «لبخند رخساره» گفت: بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، ستاره اسکندری و مجید مظفری به سریال «لبخند رخساره» پیوستند و این سریال در شهریور ماه کلید می‌خورد.

خبرگزاری فارس: نویسنده سریال «لبخند رخساره» گفت: بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، ستاره اسکندری و مجید مظفری به سریال «لبخند رخساره» پیوستند و این سریال در شهریور ماه کلید می‌خورد.

«لبخند رخساره» با دیرباز و اسکندری

سعید نعمت اله نویسنده سریال «لبخند رخساره» درباره نگارش این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی گفت: تاکنون ۱۳ قسمت از این سریال را نوشتم و ۱۵ قسمت تا رسیدن به فینال اثر باقی مانده است.

وی ادامه داد: کامبیز دیرباز، ستاره اسکندری، مجید مظفری، علیرضا آرا به تازگی به این سریال پیوستند و تا روزهای آینده اغلب بازیگران نیز انتخاب خواهند شد.

نویسنده سریال «پشت بام تهران» با اشاره به زمان کلید خوردن «لبخند رخساره» افزود: به احتمال فراوان اوایل شهریور ماه این سریال را کلید می‌زنیم.

این نویسنده با اشاره به لوکیشن‌های این سریال نیز بیان داشت: این سریال علاوه بر تهران در شهرهایی چون مشهد (قدم‌گاه) و بندرعباس مقابل دوربین خواهد رفت.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که: خلیل پدری است که فرزندش را چون جان خود دوست دارد، اما همیشه ترس از دروغی دارد که به او گفته است و حالا می‌خواهد با شهامت این دروغ را جبران کند. «لبخند رخساره» در مذمت دروغ است و لذت بخشش و ایثار برای یک خانواده.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به دستیار کارگردان: امیر کهکشان، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: فرشید رئوفی،‌ مدیر تصویربرداری: فرشاد کل سفیدی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: محمد صادقی، تدوین: امیر شیبان خاقانی، صداگذار: کهرداد جلوخانی، برنامه ریز: محمد حمزه‌ای و ... اشاره کرد.

سریال «لبخند رخساره» به نویسندگی سعید نعمت اله، کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما ساخته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج