جاباما
۳۵۸۶۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حدادی‌فر: شرمنده مجموعه ذوب‌آهن هستم

هافبک مصدوم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ناراحتی بابت این مصدومیت فایده ندارد و من باید تلاش کنم تا دوباره به سطح بالایی برگردم.

خبرگزاری تسنیم: قاسم حدادی‌فر در مورد مصدومیت تلخی که با آن مواجه شد، گفت: این اتفاق شوک بزرگی برای من بود و این درحالی است که برای فصل جدید لیگ برتر در بهترین شرایط قرار داشتم. پارگی رباط صلیبی یکی از بدترین مصدومیت‌هاست، ولی دیگر فکر کردن به این موضوع چیزی را عوض نمی‌کند. ناراحتی بابت این مصدومیت هیچ فایده‌ای ندارد و باید بیشترین تلاش را انجام دهم تا دوباره برگردم.

وی در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی که گفته است هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای حدادی‌فر را پر کند، عنوان کرد: او همیشه به لطف دارد و شرمنده آقا یحیی هستم، همین‌طور شرمنده مجموعه ذوب‌آهن هستم که این اتفاق برایم رخ داد. در این مدت ذوب‌آهنی‌ها مرا حمایت کردند و البته خیلی‌ها در صفحات مجازی نسبت به من لطف داشتند. من تلاش می‌کنم تا دوباره به روزهای اوج برگردم.

هافبک تیم ذوب‌آهن با اعلام اینکه به‌زودی تحت‌عمل جراحی قرار خواهد گرفت، راجع به فصل جدید لیگ برتر و شرایط ذوب‌آهن گفت: ما چند بازیکن کلیدی را از دست دادیم، اما چند بازیکن خوب هم جذب کردیم. مهم این است که جوان‌های خوبی در تیم ما حضور دارند. معتقدم امسال هم می‌توانیم بهترین نتایج را بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج