۳۵۸۷۴
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

محرمانه از «ویلای من» مهران مدیری

"ویلای من" عنوان جدیدترین مجموعه نمایش خانگی مهران مدیری است که به همراه کارگردانی و بازیگری، در غیاب برادران آقاگلیان به‌عنوان تهیه‌کنندگان آثار قبلی‌اش، تهیه‌کنندگی آن را هم خود برعهده گرفته‌است.

خبرگزا ری مهر : "ویلای من" عنوان جدیدترین مجموعه نمایش خانگی مهران مدیری است که به همراه کارگردانی و بازیگری، در غیاب برادران آقاگلیان به‌عنوان تهیه‌کنندگان آثار قبلی‌اش، تهیه‌کنندگی آن را هم خود برعهده گرفته‌است.

"قهوه تلخ" عنوان کار قبلی مهران مدیری، کارگردان طنز شناخته شده سینما و تلویزیون است که مدتی پیش پخش آن در شبکه نمایش خانگی بدون ارائه قسمت‌های پایانی متوقف شد.

تهیه‌کنندگی این پروژه برعهده برداران آقاگلیان بود که تاکنون درباره دلایل نیمه‌کاره ماندن این پروژه سکوت کرده‌اند. سکوتی که زمانی قابل تأمل می‌شود که بدانیم براساس شنیده‌ها مهران مدیری به‌عنوان کارگردان، سکانس ‌پایانی "قهوه تلخ" را هم تصویربرداری و حتی برای پخش آماده کرده‌ و در اختیار تهیه‌کنندگان قرار داده‌است.

چندی پیش سعید رجبی فروتن در مقام مدیر سابق دفتر همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی وزارت ارشاد درباره مشکلات پیش آمده برای پخش این مجموعه عنوان کرده بود: قطعا برای ساخت مجموعه جدید توسط تهیه‌کنندگان "قهوه تلخ" با آنها برخورد خواهد شد.

محرمانه از «ویلای من» مهران مدیری

با این وجود مهران مدیری می‌توانست کار جدید خود را در شبکه خانگی بدون هیچ مشکلی آغاز کند. "ویلای من" عنوان مجموعه تازه این کارگردان و بازیگر طنز سینما و تلویزیون است که این‌بار شخصا تهیه‌کنندگی آن را برعهده گرفته‌است تا خود پاسخگوی کلیه فرازوفرودهای احتمالی آن باشد.

این در حالی است که پیش از این برخی رسانه‌ها شرکت گلرنگ را به‌عنوان تهیه‌کننده این مجموعه معرفی کرده بودند. "ویلای من" هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه و پیش تولید قرار دارد و به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

داستان "ویلای من" درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند.

در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.

از بازیگران این مجموعه می‌توان به همراهان قبلی مدیری مانند سیامک انصاری، هادی کاظمی، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی و رضا نیکخواه اشاره کرد.

چهره‌های تازه‌ای چون امیرکاوه آهنین‌جان و آتنه فقیه نصیری نیز در این مجموعه به ‌عنوان بازیگر حضور خواهند داشت. مهران مدیری خود نیز از بازیگران "ویلای من" خواهد بود.

هم اکنون خشایار الوند و امیرمهدی ژوله که پیش از این نگارش "قهوه تلخ" را هم برعهده داشتند، مشغول نگارش فیلمنامه "ویلای من" هستند.

پخش این مجموعه نیز که قرار است همزمان با تصویربرداری وارد بازار شود، توسط شرکت پخش گلرنگ انجام می‌شود.

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این بود که مجموعه "ویلای من" با سریال ۵۰ قسمتی‌ای که قرار بود مهران مدیری با موضوع اصلاح الگوی مصرف برای شبکه سوم سیما بسازد، ارتباط دارد و حتی ممکن است همان سریال در قالب شبکه خانگی تولید شود اما این موضوع توسط یکی از اعضای گروه "ویلای من" تکذیب شد و وی تاکید کرد این سریال هیچ ارتباطی با آن مجموعه تلویزیونی ندارد.

مجموعه‌های تلویزیونی "پاورچین"، "نقطه‌چین"، "باغ مظفر"، "شب‌های برره" و "قهوه‌تلخ" از مهمترین همکاری‌های مشترک مهران مدیری با برادران آقاگلیان تا به امروز بوده‌است.

هم اکنون فصل سوم "قلب یخی" با بازی مهران مدیری و کارگردانی سامان مقدم در شبکه خانگی ارائه شده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیر

      آقای مدیری اول پرونده قهوه تلخو ببندش بعد برو سراغ پروِژه بعدیت، یه ملتو سرکار گذاشتی

      پاسخ ها

      • م

        ایشان هم میخواهند مثل یارانه ها عمل کنن هنوز مرحله او.ل تموم نشده مرحله دوم

    • مجتبی

      اکثر فیلمهای طنز اقای مدیری ابکی و بی مزه و لوس هستش / فقط با شکلک دراوردن و لودگی به زور میخوان تماشاچی رو بخندونن

    • الهه

      ساخته های اقای مدیری همه خیلی قشنگ وبامزن

    • عرفان

      99 و 99صدم درصد فیلمهای آقای مدیری زیبا و دارای محتوای اجتماعی و فرهنگی و......هستند.ایشان واقعا هنرمندند

    • فرشید

      آقای مدیری همیشه در ایران از بهترین ها بوده و مسئولیت پذیر داستان قهوه تلخ نیز فقط 2 DVD باقی مانده بود که ایشان آن را به پایان رسانده اگر ما بخواهیم از بعد منطقی و انصاف قضاوت کنیم ایشان به عنوان کارگردان در شرایط کنونی سینمای ایران با توجه به محدودیت ها در ارشاد کار سریال قهوه تلخ را به نحو احسن به پایان رسانده که ارزش هر قسمتش از هر نظر با مبلغ ناچیز 2500 تومانی که بابتش پرداخت کردیم بسیار بالاتربوده واگر بد قولی در پخش سریال بوده کوتاهی هایی بوده که از ناحیه تهیه کنندگان و نیز معطلی ها بابت تاخیر در مجوز های ارشاد بوده من به نوبه خود در هر شرایط از امثال آقای مدیری که در مملکت ما بسیار انگشت شمار هستند با خرید نسخه های اورجینال سریال جدیدش حمایت می کنم تا همین انگشت شمار نفرات نیز برای ایران وایرانی باقی بمانند و میدانم که ایرانیان اصیل وواقعی نیز همه از هنرمندانشان حمایت میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج