۳۵۸۸۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خودروی جدید تویوتا برای آفرود

آفرود؛ مجموعه‌ای از هیجان، قدرت و تکنیک در رانندگی. تنها گزینه‌ای که می‌توان حس ناب رانندگی در دل طبیعت را تجربه کرد و فرمان را در اماکنی در دست گرفت که شاید ورود به آن با قدرت جسمانی سخت، طاقت‌فرسا و عجیب باشد.

عصرایران: آفرود؛ مجموعه‌ای از هیجان، قدرت و تکنیک در رانندگی. تنها گزینه‌ای که می‌توان حس ناب رانندگی در دل طبیعت را تجربه کرد و فرمان را در اماکنی در دست گرفت که شاید ورود به آن با قدرت جسمانی سخت، طاقت‌فرسا و عجیب باشد.

اما پس از ورود شاسی بلندها به دنیای خودرو و قدرتمند‌تر شدن آنها در سال‌های اخیر، قابلیت‌های آفرودی در بسیاری از این خودروها به منظور شرایط کاری و تفریحی تقویت شدند و این روند همچنان ادامه دارد.

خودروی جدید تویوتا برای آفرود

به نقل از گروه خودروسازی تویوتا در رده شاسی‌بلند‌های (SUV) آفرودی، این گروه خودروسازی اطلاعات دو تریم جدید از فوررانرهای (۴(Runner ۲۰۱۷ خود را منتشر کرد.

خودروهای جدید گونه‌ای بین SR۵ (خودروهای اسپورت رالی ۵ سرعته) پریمیوم و تریم‌های لیمیتید هستند که با مجموعه TRD و پریمیوم آفرودی در فوررانرهای جدید ظاهر شده‌اند.

این مشخصه‌ها، ظاهری سخت و قابلیت‌های زیادی را برای این شاسی بلندها به همراه می‌آورند. TRD مخفف مرکز توسعه خودروهای مسابقه‌ای تویوتا (Toyota Racing Development ) است که در سال‌های اخیر به طراحی ویژه مجموعه‌ای، برای خودروهای آفرود این گروه صنعتی می‌پردازد.

خودروی جدید تویوتا برای آفرود

مجموعهTRD در فوررانر با توجه به انواع زمین‌های جغرافیایی برای حرکت، سیستم برنامه یا نوع کنترل حرکت برای خودروی آفرودی انتخاب کرده و دستورات را برای اجرا به فوررانر منتقل می‌کند. این مجموعه خودرو را در هنگام مواجهه با زمین‌های سنگی، پر افت و خیز و پرحفره در حالت ایستاده و تعادلی حفظ می‌کند. سامانه انتخاب چند منظوره زمین، در خور یک شاسی فعال SUV است که خودرو را با کویر و صحراهای شنی، شرایط پر گل و لای یا بخش‌های سنگلاخی کوهستانی هماهنگ می‌کند.

خودروی جدید تویوتا برای آفرود

سرعت مناسب با این زمین‌ها در این سامانه نیز از طرف خودرو تنظیم می‌شود. در واقع کافیست تا راننده تنها نگران کنترل فرمان باشد. علاوه بر این مجموعه در TRD خودروهای آفرودی، به صورت اختیاری با یک سامانه تعلیق دینامیک جنبشی ارائه می‌شود که کار آن افزایش حرکت و چرخش چرخ‌ها در سرعت کم است.

در کنار قابلیت‌های آفرودی ارتقاء بصری در فضای داخلی و خارجی خودرو چشمگیر است. در نمای خارجی ستون C و فریم کف خودرو کاملا تغییر یافته است. دوخت‌های همرنگ بدنه در نمای داخلی نیز چشم‌نواز هستند. تایر چرخ‌ها نیز پهن و مستحکم ساخته شده‌اند. فوررانر با این قابلیت‌ها به یک خودروی تمام عیار آفرودی تبدیل شده، و تمام نگرانی های راننده را در هر شرایط جغرافیایی برطرف می‌کند.

خودروی جدید تویوتا برای آفرود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج