۳۵۸۸۲۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

پست تلفنی در کل کشور راه‌اندازی شد

عضو هیات مدیره شرکت پست از راه اندازی سرویس پست تلفنی (۱۹۳) به صورت یکپارچه در تمام استانهای کشور خبر داد و گفت: با استفاده از این سرویس، شهروندان خدمات شهری را درب منازل دریافت می کنند.

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: عضو هیات مدیره شرکت پست از راه اندازی سرویس پست تلفنی (۱۹۳) به صورت یکپارچه در تمام استانهای کشور خبر داد و گفت: با استفاده از این سرویس، شهروندان خدمات شهری را درب منازل دریافت می کنند.
پست تلفنی در کل کشور راه‌اندازی شد

غلامرضا نجاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سابقه سرویس پست تلفنی که امکان دریافت خدمات پستی را از طریق تماس تلفنی و درب منازل محقق می‌کند، گفت: از ۱۰ سال پیش مقدمات راه اندازی این سرویس، انجام شده بود اما تاکنون به دلایل مختلف، موفق به اجرای آن به صورت گسترده نشده بودیم.

وی گفت: در ابتدا با توجه به محلی بودن این سرویس، هماهنگی و انسجامی برای آن وجود نداشت و عملکرد آن رضایتبخش نبود اما در دور جدید تصمیم بر این شد که سرویسی استاندارد، هماهنگ و یکپارچه در کل کشور راه اندازی شود تا علاوه بر خدمات پستی، سایر خدمات عمومی مورد نیاز مردم را نیز ارائه دهد.

عضو هیات مدیره شرکت پست از برونسپاری این پروژه در راستای سرعت بخشیدن به اجرای آن خبر داد و خاطرنشان کرد: هم اکنون مرکز تماس متمرکز ۱۹۳ در تبریز راه اندازی شده است و تمام خطوط تلفن در سراسر کشور، در صورت تماس به این مرکز متصل می شوند.

وی گفت: این سرویس بر مبنای یک استاندارد مشخص عملیاتی شده است و تیم های عملیاتی و اجرایی آن، آموزشهای لازم را دیده اند.

نجاری با اشاره به امکان دریافت خدمات پستی از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۹۳ در این طرح، گفت: علاوه برخدمات پستی، سرویس های ویژه شهروندی با همکاری دستگاهها و سازمانهای مرتبط نیز از طریق ۱۹۳ ، قابل ارائه به کاربران خواهد بود که از جمله می توان به تهیه بلیط های قطار و هواپیما و خدمات نیابتی دولت اشاره کرد.

وی با تاکید براینکه این سرویس در کل کشور راه اندازی شده و دارای رویه مشخصی است، ادامه داد: شهروندان می توانند با تماس تلفنی با سامانه ۱۹۳، سرویس های مدنظرشان را درب منزل دریافت کنند. این سرویس در جهت کاهش رفت و آمد شهری با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات ایجاد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج