۳۵۸۸۴۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

«نوکیا» هایی که هرگز به بازار نیامدند

اینطور که به نظر می رسد، مایکروسافت چندین گجت مختلف در دست توسعه از سوی نوکیا را کنسل کرده و اجازه ادامه توسعه، معرفی و عرضه عمومی آنها را نداده است.

وب سایت دیجیاتو - امیر مستکین: اینطور که به نظر می رسد، مایکروسافت چندین گجت مختلف در دست توسعه از سوی نوکیا را کنسل کرده و اجازه ادامه توسعه، معرفی و عرضه عمومی آنها را نداده است. در بین این محصولات می توان چند تبلت، موبایل و همچنین ساعت هوشمند را یافت.
«نوکیا» هایی که هرگز به بازار نیامدند

اما برای طرفداران نوکیا و محصولات آن، همواره این سوال مطرح است که اگر توسعه این ابزارها لغو نمی شد، چه اتفاقی می افتاد؟ تعداد این گجت ها کم هم نبوده. برای مثال پیش از این تصاویری از Moonraker، McLaren و لومیا ۶۵۰ اکس ال منتشر شده است.

امروز ولی تصویری از کشور چین به فضای مجازی راه یافته که تصویر چندین دستگاه توسعه یافته از نوکیا را به نمایش می کشد؛ دستگاه هایی که البته در میانه راه با آنها وداع شده. روی میز در تصویر فوق، یک دستگاه سبز رنگ دیده می شود که در اصل «نوکیا ۲۰۲۰» نام دارد.

این تبلت قرار بود با نمایشگری ۸.۳ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰p و پنل IPS LCD به دست کاربر برسد. از طرف دیگر، محصول مورد اشاره از سیم کارت نانو پشتیبانی به عمل می آورد. پیش از این شایعه شده بود که تبلت ۲۰۲۰ نوکیا، از قلم هوشمند (استایلوس) نیز برخوردار است. پس از ۲۵۲۰، قرار بود ۲۰۲۰ دومین تبلت مجهز به ویندوز RT باشد.

اما در این تصویر می توان لومیا ۶۵۰ اکس ال را به رنگ سفید مشاهده کرد. از طرف دیگر، نوکیا XL 2 نیز در این عکس مشاهده شده که اولین بار است نام آن شنیده می شود. سایر دستگاه ها، نمونه اولیه هستند و برخی با لوگوی نوکیا و بعضی نیز با لوگوی مایکروسافت در تصویر دیده می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خیلی زیبا بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج