۳۵۸۹۹۰
۴ نظر
۹۹۱۷
۴ نظر
۹۹۱۷
پ

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

هنر خیاطی از هنرهای پرکاربرد می باشد که حتی دانستن مهارت های اولیه آن برای هر کسی الزامی می باشد. اگر به جهیزیه ی مادرتان سری بزنید حتما با جعبه ای با مزه که به نام جای سوزن نخ خوانده می شود رو به رو می شود که بی شک هرکس به گونه ای با آن خاطره دارد.

وب‌سایت چیدانه: به نظرم هنر خیاطی از هنرهای پرکاربرد می باشد که حتی دانستن مهارت های اولیه آن برای هر کسی الزامی می باشد. اگر به جهیزیه ی مادرتان سری بزنید حتما با جعبه ای با مزه که به نام جای سوزن نخ خوانده می شود رو به رو می شود که بی شک هرکس به گونه ای با آن خاطره دارد. اگر شما هم جز تازه عروس خانم ها هستید که این مطلب را می خوانید و هنوز فکری برای جای سوزن نخ خود نکردید با این مطلب از ما همراه باشید و از ایده های آن لذت ببرید.

جعبه نخ سوزن عروس

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

جعبه نخ سوزن عروس یکی از عناصری است که می توانید آن را با خلاقیت و هنر خود به بهترین شکل بسازید، کافی است از یک جعبه ساده مانند جعبه کفش برای این منظور استفاده کنید، توجه کنید برای تزیین جعبه نخ و سوزن نیاز نیست خودتان را زیاد به دردسر بیاندازید هر چه قدر ساده تر باشد جذابیت بیشتری خواهد داشت. برای ساختن فضایی برای قرار دادن نخ ها همانند تصویر می توانید از میخ های بلند و یا سیخ های چوبی بریده شده به این اندازه استفاده نمایید.

جای نخ سوزن عروس می تواند یک کیف چمدانی ساده باشد که همانند تصویر به یک برد تقسیم مجهز شده است. این برد تقسیم را می توانید به سادگی با استفاده از یک مقوا محکم و کش های قیطونی خودتان بسازید و تمام لوازم خود را در آن جای دهید.

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

همان طور که در بند قبل گفتیم کیف های چمدانی بهترین گزینه برای جای دادن لوازم خیاطی شما هستند کافی است فضای داخلی آن را همانند تصویر تقسیم بندی کنید و یک جای نخ سوزن منحصر به فرد داشته باشید.

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

جعبه خیاطی چوبی

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

به سادگی می توانید یک جعبه ی ساده و بی استفاده را خودتان را تبدیل به جعبه های خیاطی کنید کافی است آن را بخش بندی کنید و با کمک کش برای جزییات لوازم خیاطیان فضای تقسیم بسازید و لوازم خیاطی خود نظم و ترتیب ببخشید استفاده از رنگ شاد برای قسمت بیرونی و پارچه های خوش طرح برای فضای داخلی جعبه خیاطی تان را فراموش نکنید.

داشتن یک فضای کار مرتب و منظم و در دسترس بودن لوازم و وسایل برای هر هنرمندی خواستنی است! پس قرار گرفتن یک جعبه خیاطی چوبی در دل صندلی می تواند یک ایده ی منحصر به فرد برای هر خیاطی باشد آن را به خودتان هدیه دهید و از داشتنش لذت ببرید.

اگر از آن دسته خیاطان ماهر هستید و لوازم و جزییات زیادی دارید بهتر است از یک جعبه ی خیاطی چوبی مانند تصویر استفاده کنید و به لوازم خود سر و سامان دهید. توجه داشته باشید که برای ساخت این وسیله می توانید از یک متخصص کمک بگیرید و یا آن را از گوشه و کنار انباریتان پیدا کنید!

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

جای سوزن نخ

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

اگر یک خیاط ماهر هستید ویا کلکسیونی از نخ های متنوع دارید برای طبقه بندی و نظم دهی آن می توانید از بنده ی یک میز اتو قدیمی استفاده نمایید کافی است سطح آن را مانند تصویر بخش بندی کنید و جای سوزن نخ خود را تبدیل به یک عنصر دکوری مقرون به صرفه نمایید.

حتی اگر میز اتو ندارید می توانید با استفاده از ایده بند قبل و با کمک تخته های سوراخ دار یک برد شیک برای جای سوزن نخ و لوازم خیاطی خود بسازید.

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

اگر فضای کافی برای داشتن جعبه های خیاطی ندارید می توانید یک کیف خیاطی همانند تصویر با پارچه های نمدی یا پارچه های گل دار ساده برای خود بدوزید و لوازم خیاطی خود را در آن جای دهید.

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

برای داشتن یک جای سوزن نخ کم جا و بامزه کافی است خودتان دست به کار شوید! شیشه های بزرگ ترشیجات و یا مرباها بهترین گزینه برای این منظور می باشند کافی ایست مهارت خیاطی خود را به کار بگیرید و یک پوف کوچک همانند تصویر برای درب آن در نظر بگیرید و باقی متعلقات را درون آن جای دهید.

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

شاید تصور نکنید اما می توانید از جعبه های عینک بی استفاده یک جای سوزن نخ بامزه بسازید! خلاقیت خود را در تزیین جعبه نخ سوزن تان به کار بگیرید و با ایده های با مزه آن را تزیین کنید و ظاهر منحصر به فردی به آن ببخشید استفاده از پارچه های رنگی بهترین گزینه برای این کار محسوب می شود.

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

به جای خرید جای نخ سوزن از ظروف قدیمی خود استفاده کنید! همان طور که می بینید با یک ایده ی بسیار خلاقانه و زیبا یک جای سوزن نخ منحصر به فرد خواهید داشت این ایده می تواند برای عروس خانم های باسلیقه هم مورد استفاده قرار گیرد.

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!

اگر فرصت و یا توانایی ساخت جعبه تقسیم برای جای سوزن نخ خود ندارید از بسته بنده های تخم مرغ برای این منظور استفاده کنید! درست همانند تصویر از هر بخش آن برای طبقه بندی یکی از وسایل خیاطی خود استفاده کنید و روی آن را با پارچه های بامزه تزیین کنید.

جای سوزن نخ، ایده هایی بدون یک ریال هزینه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر جالب ... ممنون

    • افسانه

      قشنگ بودند

    • بدون نام

      زی قسمت سنجاقها میشه یدونه اهنربا گذاشت

    • بدون نام

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج