جاباما
۳۵۹۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سرای مهربانی جای دیوار مهربانی را گرفت

شهردار منطقه پنج شیراز از راهاندازی سرای مهربانی در محدوده بولوار رحمت خبر داد.

«خبرجنوب» نوشت: شهردار منطقه پنج شیراز از راهاندازی سرای مهربانی در محدوده بولوار رحمت خبر داد.

يوسف نامور هدف از راه اندازي سراي مهرباني را گسترش فرهنگ كمك رساني به شهروندان دانست و بيان داشت: سومين سراي مهرباني شيراز در بولوار رحمت با همكاري مجمع خيرين شهرساز و فرهنگساز شيراز جانمايي شده و به زودي مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

وي افزود: براي توسعه شهر فعاليت عمراني لازم است و فعاليتهاي اجتماعي و فرهنگي مكمل توسعه شهر ميباشد و باعث كاهش بسياري از معضلات شهرداري مي شود.

نامور با بيان اين كه در چند سال اخير تقويت زيرساخت هاي فرهنگي و اجرايي پروژه هاي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي بيش از پيش در شهرداري شيراز محقق شده است گفت: ساخت مجموعه هاي ورزشي سرپوشيده و روباز، توجه به بازسازي و احداث مساجد، اماكن فرهنگي و سراي مهرباني تاثير مثبتي در ابعاد فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه پنج و جنوب شهر خواهد داشت.

شهردار منطقه پنج شيراز در ادامه افزود: نازيبايي شهري، نداشتن متوليان خاص و موارد بهداشتي و... از معايب ديوار مهرباني است كه با احداث سراهاي مهرباني توسط شهرداري با هدف توزيع هداياي مردم به اقشار كم درآمد و نيازمند اين موارد نيز رفع ميشود.

وي اضافه كرد: در سراي مهرباني لباس هاي تحويل شده از سوي شهروندان دسته بندي و سايزبندي ميشود و پس از شست و شو و اتو و قرار گرفتن در كيسههاي ويژه به صورت بسيار محترمانه از طرف خيريه هاي شهر تحويل نيازمندان واقعي مي شود همچنين كتابهايي كه از طرف شهروندان اهدا مي شود به منظور توسعه فرهنگ كتابخواني در اختيار كتابخانه ها و مساجد قرار مي گيرد.

همچنين به گزارش اداره كل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري شيراز، مهدي فقيه هنرمند شيرازي در حاشيه بازديد از سراي فرهنگ مهرباني گفت: شيراز از ديرباز مهد تمدن و فرهنگ ايراني اسلامي بوده و معماري مساجد كه يكي از مولفه هاي بزرگ شهرهاي فرهنگي است، در شيراز نمود زيادي دارد.

وي با تقدير از مجمع خيرين شهرساز و فرهنگساز شهر شيراز براي راه اندازي سراي فرهنگ مهرباني افزود: اميدوارم اين خط مشي براي كشور ما به عنوان يك الگو اجرا شود.
فقيه اضافه كرد: يكي از مشخصههاي اين مركز اين است كه كمك هاي مردمي به نيازمندان واقعي جامعه تحويل داده مي شود.

عبدالرضا دستغيب مدير عامل مجمع خيرين شهرساز و فرهنگساز شهر شيراز نيز گفت: سراي فرهنگ مهرباني در بولوار شهيد چمران شيراز هر روز از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 6 تا 22 آماده دريافت كمك هاي مردمي اعم از دارو، پوشاك، لوازم منزل و اغذيه است و كمك هاي جمع آوري شده در بين مراكز خيريه و مراكز فرهنگي توزيع مي شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      درود ، فوق العاده عالیست ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج