۳۵۹۰۹۶
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

گوشی GLX به آخر خط رسید

این روزها اخبار در خصوص کسب و کار کارخانجات و شرکت های داخلی زیاد رضایتبخش نیست و به کرات می شنویم که تولیدکنندگان به دلیل حضور فعال رقبای خارجی در بازار، با مشکلات مالی مواجه شده و مجبور به ترک بازار می شوند.

تسنیم: این روزها اخبار در خصوص کسب و کار کارخانجات و شرکت های داخلی زیاد رضایتبخش نیست و به کرات می شنویم که تولیدکنندگان به دلیل حضور فعال رقبای خارجی در بازار، با مشکلات مالی مواجه شده و مجبور به ترک بازار می شوند. اخیراً نیز مدیرعامل شرکت جی‌ال‌ایکس گفته است: سه کارخانه تولیدکننده گوشی در کشور ورشکست شدند و ما هم با توان ۱۰ درصدی در حال کار هستیم.
گوشی GLX به آخر خط رسید

حمید سعیدی درباره احتمال تعطیلی کارخانه جی‌ال‌ایکس و دلایل این موضوع اظهار کرد: در اخبار می‌شنویم اگر جلوی قاچاق گوشی همراه گرفته شود شاید بیش از 2000 میلیارد تومان به‌صرف دولت شود ولی من می‌گویم چه خوب است همین گوشی‌ها داخل کشور ساخته شود و میلیاردها دلار ارزآوری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت جی‌ال‌ایکس افزود: اگر تکنولوژی تولید و صادرات را که در داخل کشور داریم به کار گیریم، بسیار به‌صرفه‌تر از چنین راهکارهایی است. از نظر فنی و تکنولوژی قدرت تولید و صادرات را در داخل کشور داریم. یکی از مشکلات قاچاق گوشی همراه است.

سعیدی گفت: «یکی از مشکلات پیش روی تولیدات گوشی در کشور همین تعرفه پایین واردات 5 درصد است. تعرفه قبلاً 60 درصد بود که به این میزان کاهش یافت و اکنون نیز درصدد این هستند که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده این حوزه را نیز حذف کنند. آیا با جنسی که در کشور توسط چهار کارخانه تولید می‌شد و اکنون با شرایط پیش‌آمده سه کارخانه ورشکست شده‌اند و ما هم با توان 10درصدی کار می‌کنیم، باید این‌گونه رفتار شود؟ ما با این هدف کار را شروع کردیم تا به اشتغال‌زایی 5000 نفری برسیم و تا سال 92 نیز توانستیم 2000 نفر را مشغول به کار کنیم اما به‌دلیل عدم حمایت‌ها کل نیروهای ما به 100 نفر کاهش یافت.»

وی تصریح کرد: امسال شرایط کمی بهتر شده و مجدداً درصدد بازگردانی نیروهای کار هستیم هرچند که باز هم نیازمند حمایت‌های جدی هستیم.

او با اعلام "اگر از ما حمایت شود قادر خواهم بود تا در خرمشهر برای بیش از 5000 نفر اشتغال ایجاد کنیم"، خاطرنشان کرد: قطعاً با توجه به سرمایه‌گذاری میلیاردها تومانی در 16 خط تولید، قادر به صادرات گوشی‌های ایرانی به تمام کشورهای دنیا به‌خصوص کشورهای همسایه هستیم.

سعیدی همچنین گفت: در راستای این موضوع، روز گذشته موفق به امضای قراردادی با اقلیم کردستان عراق برای صادرات گوشی به این منطقه شدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      از بس گوشیای چرت و مزخرفی هستن کسی نمیخره اخه ادم با پولی که میده جا این اسباب بازی میره یه گوشی اصل میخره ...... جی ال ایکسشونم مثل پرایدشونه :)

    • سجاد

      من خودم 2 گوشی ساده و دو گوشی هوشمند از جی ال ایکس خریدم . دو گوشی سادش خوب بود . اما گوشی هوشمندش افتضاح بود بخدا . الکی الکی یهو خراب میشد . میبردی واسه تعمیر میگفتن چینی قطعش نیست . اقای مدیر عامل عزیز با کیفیت بزن ببیین چه جوری براش دست و پا میشکنن .

    • amir

      كيفيت كه ندارن هيچ بلكه ايده اي هم تو كارشون نيس
      كپي علني از محصولات ديگه

    • مهدی

      من که گوشی جی ال ایکس ندارم اما شنیدم و خوندم که کوشی های جدیدش از همه نظر فوق العادس و بیشتر قطعاتش ژاپنی و کره ای شده

    • بدون نام

      دست از سر گوشی وردارید.خودرو رو صاحب شدید بس نیست؟

    • بدون نام

      "تعرفه قبلاً 60 درصد بود"
      دلیل اصلی قاچاق گسترده ای که وجود دارد همین قانون است که ناگهان یک شبه تصویب و اجرا شد و زیانهای هنگفتی به مردم و کسبه وارد کرد.

    • مجیدمقدم

      خداییش منکه اگه بگن بهت یک میلیارد میدیم یه دقیقه گوشی جی ال ایکس و دیمو بگیر دستت این کار رو نمیکنم. تازه دیمو نمیدونم با چه اعتماد بنفسی رو کارتوناشم نوشته :"به کالای ایرانی اعتماد کنید !" یکی واس خانومم خریدم سر یه ماه نشده رفت ی گوشی دیگه خرید خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج