۳۵۹۰۹۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بری لارسن کاپیتان مارول شد

مدتی شایعه شده بود که بازیگر برنده جایزه اسکار در نقش کارول دنورز ظاهر خواهد شد که از دی ان ای آدم فضایی‌ها، قدرت‌های ماوراطبیعی به دست می آورد.

روزنامه بانی فیلم: مدتی شایعه شده بود که بازیگر برنده جایزه اسکار در نقش کارول دنورز ظاهر خواهد شد که از دی ان ای آدم فضایی‌ها، قدرت‌های ماوراطبیعی به دست می آورد.

بری لارسن کاپیتان مارول شد

به نقل از ایندپندنت، سالن اچ (Hall H) کامیک کان مکانی برای سورپرایزها و آشکارسازی هاست و در این سالن، کمپانی مارول یکی از بهترین سورپرایزهای هفته را داشت.

کوین فایگی تهیه کننده آمریکایی و رییس مارول استودیوز، تمام بازیگران فعلی فیلم های جدید مارول را برای یک سلفی خانوادگی دور هم جمع کرد و گفت هیچ عکس خانوادگی بدون معرفی کردن جدیدترین عضو خانواده کامل نمی شود؛ به این ترتیب او بری لارسن را روی صحنه آورد و تایید کرد که نقش کاپیتان مارول (Captain Marvel) به او رسیده است.

مدتی هست که این شایعه دهان به دهان می چرخید که لارسن که امسال برای نقش آفرینی در فیلم «اتاق» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد، این نقش را به دست خواهد آورد، با این حال مثل خبر اخیر دیگر که در آن بازیگر نقش هان سولو در فیلم جدید تایید شد، این خبر هم برای هواداران پر و پاقرص دلگرم کننده بود چون حالا می توانند مطمئن باشند که تمام رویاهای دیزنی شان به حقیقت می پیوندد.

چون لارسن مسلما انتخاب خوبی است؛ او در «اتاق» با نقش آفرینی جذب کننده و صادقانه اش پرده های سینما را روشن کرد و تا به حال با نقش آفرینی در «اسکات پیلگریم مقابل دنیا» ساخته ادگار رایت تجربه حضور در ژانر کمیک بوک را هم داشته است. شکی نیست که او در نقش کارول دنورز - خلبان با استعدادی که بعد از قرار گرفتن در معرض دی ان ای آدم فضایی ها نیروهای ماوراطبیعی به دست می آورد - هم خواهد درخشید. این قدرت ها شامل پرواز کردن و یک شوک انرژی که از دستانش خارج می شوند هستند. این بازیگر همچنین به توییتر رفت تا این خبر را تایید کند و نوشت: «به من بگویید کاپیتان مارول.»

نیکول پرلمن و مگ لافو نویسنده «درون بیرون» در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه «کاپیتان مارول» هستند و هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده، با این حال گفته می شود مارول ترجیح می دهد یک زن مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد و از همین حالا شایعه شده که جنیفر کنت سازنده «The Badadook» و نیکی کارو کارگردان «نهنگ سوار» از کاندیداهای احتمالی هستند.

با این حال این احتمال هم وجود دارد که کاپیتان مارول برای نخستین بار در یکی دیگر از پروژه های مارول دیده شود؛ بیشتر از همه احتمال می رود که این شخصیت در فیلم «انتقام جویان ۳» ظاهر شود و بعد دنبال ماجراجویی های شخصی اش برود، یعنی همان کاری که مارول با اسپایدرمن در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» انجام داد. حداقل لارسون کاور خوبی برای حضور در کامیک کان داشت چون در ظاهر قرار بود تنها برای تبلیغ فیلم «کنگ: جزیره جمجمه» محصول کمپانی برادران وارنر در کامیک کان شرکت کند.

«کاپیتان مارول» قرار است تا سال ۲۰۱۹ به پرده های نقره ای برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج