۳۵۹۲۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خیز «تارزان» برای صدر گیشه سینمای جهان

فیلم «افسانه تارزان» با فروش ۴۴.۷ میلیون دلاری در صدر فهرست هفتگی پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان جای گرفت.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: فیلم «افسانه تارزان» با فروش ۴۴.۷ میلیون دلاری در صدر فهرست هفتگی پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان جای گرفت.

خیز «تارزان» برای صدر گیشه سینمای جهان

فیلم «افسانه تارزان» که از سوی کمپانی براداران وارنر بازسازی شده است، علی‌رغم فروش نه چندان موفق در سینماهای آمریکای شمالی، توانست در هفته‌ای که گذشت در ۶۱ کشور جهان به فروش ۴۴.۷ میلیون دلاری دست یابد و مجموع فروش خارجی خود را به بیش از ۱۴۵ میلیون دلار افزایش دهد.

«افسانه تارزان» با ثبت فروش ۲۷.۱ میلیون دلار در شش روز، نمایش آغازین درخشانی در سینماهای چین داشت و پس از فیلم «ردیابی» پرفروش‌ترین فیلم این هفته چین نام گرفت، ضمن این که ۳.۳ میلیون دلار در برزیل و ۱.۸ میلیون دلار در اسپانیا فروخت.

«افسانه تارزان» در حالی پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمای جهان در گیشه بین‌الملل نام گرفت که فیلم «ردیابی» محصول مشترک سینمای چین، هنگ‌کنگ و آمریکا با بازی «جکی چان» با ۴۴ میلیون دلار و اختلاف ناچیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

انیمیشن «عصر یخبندان: دوره برخورد» که توزیع بین‌المللی آن را کمپانی فاکس در اختیار دارد، نیز این هفته در ۶۰ کشور جهان به فروش ۳۰.۳ میلیون دلار دست یافت تا جمع فروش خارجی این انیمشن به بیش از ۱۷۸ میلیون دلار برسد و مرهمی بر فروش ناامیدکننده این انیمیشن در گیشه آمریکای شمالی باشد با این وجود مجموعه انیمیشن‌های «عصر یخبندان» با عبور دادن فروش خود از مرز ۳ میلیارد دلار عنوان پرفروش‌ترین مجموعه انیمیشن تاریخ سینما را به نام خود ثبت کرد.

اما فیلم «فراتر از پیشتازان فضا» که این هفته با ۶۰ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم گیشه آمریکای شمالی نام گرفت، با نمایش در ۳۷ بازار بین‌المللی نیز ۳۰ میلیون دلار به فروش خود اضافه کرد و در ۱۶ کشور نیز صدرنشین گیشه شد، در این میان سینماهای انگلیس با ۶.۱ میلیون دلار بهترین بازار خارجی این فیلم علمی تخیلی بودند و پس از آن نیز سینماهای آلمان با ۴.۵ میلیون دلار جای گرفت.

«اسکرین دیلی» در ادامه نوشت: انیمیشن «در جستجوی دُری» دنباله انیمشن معروف «در جستجوی نمو» که محصول استودیو پیکسار کمپانی دیزنی است نیز در آخر هفته میلادی که گذشت ۱۹.۵ میلیون دلار از محل ۴۵ کشور جهان به فروش خود افزود تا مجموع فروش خارجی و جهانی خود را به ترتیب به ۳۲۱ و ۸۷۱ میلیون دلار ارتقاء دهد.

سینماهای چین با ۳۸.۴ میلیون دلار بهترین بازار خارجی انیمیشن «در جستجوی دُری» بودند و پس از آن استرالیا با ۳۵ میلیون دلار، برزیل ۲۸.۷ میلیون دلار، ژاپن ۱۹.۹ میلیون دلار، مکزیک ۱۹.۱ میلیون دلار، فرانسه ۱۸.۶ میلیون دلار، اسپانیا ۱۷.۲ میلیون دلار و آرژانتین با ۱۶ میلیون دلار جای گرفته‌اند.

فیلم-انیمیشن «BFG» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» که تنها در چند بازار خارجی اکران خود را آغاز کرده نیز تاکنون بیش از ۱۸ میلیون دلار فروخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج